لیست مهمانان شام نامزدی کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر

اگر در چند ماه گذشته از PDA پر زبان در بین زوج های مشهور به اندازه کافی استفاده کرده اید ، من خبر بدی برای شما دارم: کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر به طور رسمی نامزد شده اند ، به این معنی که طبق گفته آنها ، عشق آنها برای همیشه “برای همیشه” است. کپشن اینستاگرامی کورتنی. زبان آوردن به جایی نمی رسد.

یکشنبه شب ، تراویس این سوال را در مونتسیتو ، کالیفرنیا مطرح کرد ، پس از اینکه کورتنی را به ساحل رساند و به قلب غول پیکر ساخته شده از گل سرخ و شمع رسید. این لحظه به نظر می رسید عاشقانه است ، و احتمالاً آن را هزاران بار در سراسر شبکه های اجتماعی ، همراه با شام نامزدی که بعد از آن آمده بود ، دیده اید.

به طور طبیعی ، کورتنی بله را گفت – و روی انگشت او حرکت کرد بزرگ الماس بیضی شکل در وعده شام ​​، میز ناهار خوری با گلهای رز بیشتری پوشانده شده بود منو شامل caccio e pepe گیاهی است. به شیوه کلاسیک کارداشیان ، این رویداد از همه زوایا مورد توجه قرار گرفت ، زیرا فام معروف و مهمانان آنها عکس هایی را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشتند. اما با ورود عکس های بیشتر ، لیست مهمانان به طور فزاینده ای گیج کننده شد. بنابراین ، یک تحقیق آغاز شد: بدون هیچ سنگی یا استوری اینستاگرام بدون تماشا ، ما لیستی جامع از افرادی را که در جشن دیشب شرکت کرده بودند و کسانی که ظاهراً این کار را انجام داده اند ، گردآوری کرده ایم.

کورتنی و تراویس

بیایید با بدیهی شروع کنیم. کورتنی و تراویس ، البته ، در شام نامزدی خود حاضر بودند و سر میز کنار هم نشسته بودند و از همه دوربین ها استفاده می کردند. حلقه در معرض نمایش بود و چیزی به من می گوید که گیاه گیاهی caccio e pepe روی هر دو بشقاب زوج های تازه نامزده سرد نشسته بود. آنها هیچ وقت آنقدر از هم جدا نشدند که بخواهند هوا بخورند ، چه برسد به اینکه نیش بزنند.

کیم ، کندال ، کایلی ، خلوئه

هر چهار خواهر کورتنی برای جشن گرفتن روز بزرگ او آنجا بودند ، کیم حضور خود را در شام با یک فیلم آهسته از خواهرش در حال صحبت با تراویس فاش کرد (آیا شما حتی در شام نامزدی اگر یک کراویس به اشتراک نمی گذاشتید) ویدئوی آرایش؟). در حالی که دختران با قدرت کامل آنجا بودند ، هیچ مدرکی مبنی بر حضور دوست پسر آنها در این رویداد وجود ندارد ، اگرچه ممکن است آنها نیازی به ابراز آن در رسانه های اجتماعی احساس نکرده باشند.

کریس جنر

مرغ مادر در انتهای مخالف زوج نامزد (بهترین صندلی در خانه از منظر چشم انداز زیبا) نشسته بود ، بدون شک به این فکر می کرد که این داستان نامزدی در نمایش جدید Hulu خانواده چقدر خوب بازی خواهد کرد (بیشتر در مورد دقیقه)

آلاباما بارکر ، لندون بارکر و آتیانا د لا هویا

در حالی که به نظر می رسید بچه های کورتنی در این شام گم شده اند (شاید زمان خواب آنها گذشته باشد) ، دو فرزند تراویس از ازدواج قبلی او با شانا موکلر و همچنین دختر ناتنی سابقش ، آتیانا ، در این مراسم حضور داشتند. از زمانی که او و تراویس برای اولین بار در ابتدای امسال با یکدیگر آشنا شدند ، هر سه مورد استقبال فوق العاده ای از کورتنی قرار گرفتند. مانند گروه کارداشیان ، بچه ها نیز تصاویری از شام را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند ، حتی لندون ویدیویی را در TikTok منتشر کرد.

کارل داوسون

اکنون ، موارد اضافی گیج کننده به لیست دعوت شام آمده است. به نظر می رسد پسر 18 ساله تراویس یک دوست را به این رابطه خانوادگی صمیمی آورد: کارل داوسون ، که همچنین عکس ها و فیلم هایی از شام را به اشتراک گذاشت. به نظر می رسید که او فقط یک صندلی دورتر از کورتنی نشسته بود. هیچ صحبتی در مورد چگونگی کسب چنین موقعیت اولیه ای ندارد.

سایمون هاک

کارداشیان ها بیش از هر کس دیگری می دانند که هر لحظه بزرگ فرصتی برای تبلیغات است ، بنابراین نباید خیلی تعجب آور باشد که سیمون هاک ، روزنامه نگار خانواده ، در شام بود. مشخص نیست که سیمون برای مقاصد کاری آنجا بوده یا به عنوان دوست خانواده ، اما وقتی صحبت از کارداشیان به میان می آید ، این خطوط همیشه به طرز شگفت انگیزی تار می شوند.

خدمه دوربین Hulu Show

اگر فکر می کردید کورتنی و تراویس مهمان افتخاری این شام بودند ، سخت در اشتباه هستید. VIP ها بدون تردید ، گروه دوربین بودند که میز را احاطه کرده بودند و کل رویداد مربوط به برنامه آینده کارلوشیان Hulu را ضبط کردند. بنابراین ، در صورتی که دیشب از محتوای بیرون آمده از دستگاه رسانه اجتماعی کارداشیان کاملاً غرق نشده باشید ، می توانید بیشتر منتظر بمانید تا برنامه بالاخره پخش شود ، به احتمال زیاد چند ماه دیگر.