لیزو از میسی الیوت با ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود تقدیر می کند

لیزو صبح روز دوشنبه در مراسمی برای قدردانی از میسی الیوت با یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود شرکت کرد. این خواننده که در آهنگ 2019 “Tempo” با میسی همکاری کرد، به نظر می رسید که بخشی از مراسم بزرگداشت الیوت نمادین شکن و کارهای او بود و در یک نقطه، لیزو حتی در حین صحبت در مورد میسی در طول مراسم شروع به گریه کرد.

لیزو در حالی که هنرمند برنده چهار جایزه گرمی در کنارش روی سکو ایستاده بود، گفت: “تو درخشان ترین ستاره جهان هستی، خانم میسی.” من تمام عمرم تو را تماشا کردم و یک سوپراستار در تو دیدم، اما خودم را هم دیدم و قبلاً هرگز خودم را ندیده بودم و تو اینقدر جسورانه و زیبا و اینقدر بی عذرخواهی و با صدای بلند زندگی می کنی. شما نمی دانید برای این همه دختر سیاه پوست چه کرده اید.»

لیزو در حالی که اشک هایش را نگه داشت ادامه داد. ما لیاقت تو را نداریم. ما لیاقت میسی الیوت را نداریم و همچنان شما همچنان به ما می بخشید. تو دادی و دادی و با قلبت نبوغت رو دادی…میخوام خیلی ازت تشکر کنم که به من و شغلم کمک کردی…مرسی که رویاهای من رو به حقیقت تبدیل کردی. شما نمی دانید چه معنایی برای همه ما داشتید.» لیزو قبل از اینکه میسی را در آغوش بگیرد، سخنرانی خود را به پایان رساند: «این سزاوارتر از آن است و اجازه دهید برای همیشه از همه دستاوردها و تأثیر شما تجلیل کنیم.»

لیزو که لباس الکساندر مک کوئین از مجموعه RTW پاییز 2021 این برند را پوشیده بود، در این مراسم سیارا و مدیر میسی، مونا اسکات یانگ، همراه شدند. در همین حال، میسی این مراسم را با لباس ورساچه سر تا پا، شامل کت و شلواری مشکی با دکمه‌های طلایی و کلاه همسان با امضای جیانی ورساچه جشن گرفت. گزارش شده است که آنا مارتینز تهیه کننده Walk of Fame گفته است سرویس شهر خبر که ستاره میسی در بلوار هالیوود، خارج از مکان جدید فروشگاه موسیقی معروف آمیب موزیک قرار گرفته است.

Emma McIntyre/Getty Images Entertainment/Getty Images

Emma McIntyre/Getty Images Entertainment/Getty Images

Emma McIntyre/Getty Images Entertainment/Getty Images