لیزا بلک پینک اولین بازی انفرادی خود را در موزیک ویدئوی پرطرفدار مد “Lalisa” انجام داد

لالیسا مانوبال ، معروف به لیزا ، عضو Blackpink ، آخرین عضو گروه قدرتمند K-pop است که به صورت انفرادی رفت. روز جمعه ، رپر اولین آلبوم خود را منتشر کرد ، لالیسا، همراه با یک موزیک ویدیو برای عنوان آهنگ. آهنگ و موزیک ویدیو به عنوان یک معرفی مجدد برای این دوران جدید برای لیزا با هم کار می کنند و او فرصت را برای نشان دادن محدوده خود از دست نداد. این فیلم سه و نیم دقیقه ای است بسته بندی شده با ظاهر پلک بزنید و یک (یا سه) را از دست خواهید داد.

این ویدئو با لیزا در حال راه رفتن در راهرو با لباسی از مجموعه مد لباس Giambattista Valli Spring 2019 آغاز می شود. با این حال ، قبل از اینکه بدانید ، او ناگهان لباسی با چکمه های پلت فرم مارک جیکوبز و کت و شلوار پوشیده از گروه هوی متال از مارک مکزیکی No Name می پوشاند. سپس لیزا در رقصی که فقط می تواند به عنوان یک پیراهن و شلوار تک رنگ الهام گرفته از Skims توصیف شود ، همراه با لقبی به نام خود ، استراحت می کند.

در طول ویدئو ، لیزا با موتورسیکلت ، ATV رانندگی می کند و به نظر می رسد به عنوان یکی از اعضای دفتر فدرال تحقیقاتی را انجام می دهد. در اواخر ویترین ، او با لباسهای خیره کننده و حرکات سنتی رقص تایلندی به میراث تایلندی خود ادای احترام می کند. اگر واقعاً می خواهید تمام حرکات رقص ، کلاه گیس و تغییرات سریع را انجام دهید ، فقط یک مشاهده کافی نیست.