لیدی گاگا هنگام تبلیغ «خانه گوچی» از گوچی سر تا پا استفاده می کند

به دیدن تعداد زیادی “Gs” در فیدهای اینستاگرام و توییتر خود عادت کنید زیرا اگر چند روز اول خانه گوچی مدار مطبوعاتی شواهدی وجود دارد، تا زمان افتتاحیه فیلم ریدلی اسکات در 24 نوامبر، گوچی اضافه بار خواهد بود. لیدی گاگا یک روز پس از اینکه در اولین اکران فیلم در لندن، مرکز توجه گوچی را به خود جلب کرد، با ظاهری دیگر از برند ایتالیایی ظاهر شد، این بار بدون اینکه جایی برای سردرگمی در مورد اینکه چه کسی پوشیده است باقی بماند.

گاگا روز چهارشنبه در مراسم بفتا این فیلم در لندن شرکت کرد. برای این مناسبت، این هنرپیشه از مجموعه FW21 الساندرو میکله – یک لباس دکمه دار با تزئینات کریستالی و شنل همسان که روی لوگوی گوچی پوشانده شده بود، نگاهی انداخت. او این لباس را با یک کیف متالیک گوچی زومی، چکمه‌های پلتفرم امضا شده‌اش و یک جفت عینک آفتابی ویکتوریا بکهام (به هر حال او در انگلیس است) ست کرد. با این حال، او توانست با بیرون کشیدن یک کامپکت از خط تولید لوازم آرایشی Haus Labs خود، کمی خود را تبلیغ کند.

اما درست زمانی که به فکر هفته‌ها حضور گاگا در انحصار گوچی افتادید، او همه چیز را به هم ریخت. بعداً در همان روز، این بازیگر در حال ترک نمایش دیگری از فیلم مشاهده شد. او این بار یک لباس قهوه‌ای برش‌دار با چاک بلند از مجموعه SS22 RTW Et Ochs با صندل‌های برنزی متالیک Belle D’Accori پوشید. تغییر لازم بود از آخرین مجموعه گوچی به تنهایی به اندازه کافی ظاهر وجود دارد تا گاگا 5 را به پایان برساند خانه گوچی تورهای مطبوعاتی، و در حالی که او به احتمال زیاد برای رویدادهای اصلی به برند وفادار خواهد ماند، سه هفته گاگا در چیزی جز گوچی، لذت یکی از بهترین بخش‌های سبک گاگا را نمی‌کشد – طبیعت غیرمنتظره‌ای. با این حال، گاگا در یک لحظه این ترس ها را کاهش داد و تأیید کرد که هرگز نباید انتظار هر چیزی که به گاگا می رسد.

تصاویر نیل ماکفورد / ریکی ویجل M/GC

تصاویر نیل ماکفورد / ریکی ویجل M/GC

دانیله ونچرلی/گتی ایماژ برای گوچی