لیدی گاگا برای نمایش “خانه گوچی” لباسی خارج از باند گوچی پوشید.

گوچی به لطف رژه عشق گوچی و حضور آنها در گالای LACMA در روز شنبه، در طول یک هفته گذشته، چند روز بزرگ را پشت سر گذاشته است، اما همه چیز در آستانه 10 سالگی است زیرا اولین نمایش برای خانه گوچی رسما در اختیار ماست روز سه‌شنبه، بازیگران پر ستاره فیلم موردانتظار ریدلی اسکات در لندن با پوشیدن لباس‌های دیگر به جز انبوه و بارهای گوچی به صحنه رفتند. و در حالی که بازیگران مکمل با کت و شلوارهای مخملی و لم های طلایی تیزبین به نظر می رسیدند، البته همه نگاه ها به خود پاتریزیا گوچی، لیدی گاگا بود.

گاگا با لباسی داغ از مراسم رژه عشق بیرون آمد، اولین کسی بود که لباسی از این مجموعه را پوشید که هفته گذشته برای اولین بار و به درستی از هالیوود و سینما الهام گرفته بود. گاگا یک لباس مجلسی چین دار بنفش با چاک غیرممکن بلند را انتخاب کرد. این پارچه قبل از عکاسی در تمام جهات، از جمله پایین پشت او در شنل آبشاری، در مرکز تنه او جمع می‌شود، که گاگا از تکان دادن آن برای دوربین‌ها روی فرش قرمز لذت می‌برد.

از نظر استایل، گاگا از ظاهر اصلی که روی باند فرودگاه راه می‌رفت، خیلی دور نشد. او این لباس مجلسی را با یک زیرپیراهن شفاف و دستکش‌دار و ران‌های تور ماهی تند ست کرد. با این حال، این خواننده با کفش های پاشنه بلندی که به علامت تجاری او تبدیل شده اند، طعم خود را اضافه کرد. این جفت خاص، چکمه های چرمی مشکی ساده با پلت فرم و پاشنه میخ دار بودند.

Gareth Cattermole/Getty Images برای Metro-Goldwyn-Mayer Studios و Universal Pictures

در حالی که روی فرش قرمز بود، گاگا با بقیه بازیگران فیلم، از جمله جارد لتو، هنرمند قدیمی گوچی، که کت و شلوار مخملی فیروزه‌ای این برند را پوشیده بود و “کیف قلب” آناتومیک خود را از مجموعه آریا به همراه داشت، عکس گرفت. سلما هایک، بازیگر نقش دوست پاتریزیا، پینا اوریما، یک لباس مجلسی طلایی گوچی با کمری متناسب و اندام ساختار یافته به تن داشت، در حالی که همسر و قربانی گاگا، آدام درایور، ترجیح داد که همه چیز را در کت و شلوار باربری ساده نگه دارد.

قبل از اکران فیلم، گاگا در مورد چگونگی ورودش به شخصیت پاتریزیا صحبت کرده است. او در انگلیسی خود فاش کرد ووگ داستان سرپوشی این است که او یک سال و نیم در حین فیلمبرداری به عنوان یک بیوه سیاه زندگی کرد و نه ماه از آن زمان با لهجه ایتالیایی خود صحبت کرد. او گفت: “من هرگز نشکستم.” “من با او ماندم.”

به نظر می رسد فداکاری گاگا ممکن است نتیجه دهد. این بازیگر در حال حاضر به لطف این فیلم سر و صدای زیادی برای اسکار ایجاد کرده است، با صحبت هایی که در مورد بردن اولین جایزه مهم بازیگری خود در مراسم امسال به خانه می آید.

خانه گوچی در 24 نوامبر در سینماها اکران می شود.

دیوید ام. بنت/دیو بنت/WireImage

اما مک اینتایر/گتی ایماژ برای گوچی