لیدی گاگا برای اولین بار در خانه سوم گوچی، آرمانی سفارشی پوشید

در هر شرایط دیگری، سیرک رسانه ای همه جانبه ای که آینده را احاطه کرده است خانه گوچی فیلم بیش از حد خواهد بود برای هفته‌ها، هر تیتر دیگری به فیلم، بازیگران اصلی و مد تور تبلیغاتی آنها اشاره دارد. ما می گوییم در هر شرایط دیگری، هر چند، زیرا خانه گوچی یک مزیت بزرگ دارد – لیدی گاگا. بازیگر زن در هر لحظه به طرفداران دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهند ارائه می‌کند: جملاتی که باعث می‌شود قبل از توضیح دادن با «اوه، این فقط گاگا است» سرتان را خارانید، لحظات دوستانه PDA با آدام درایور محتاط‌تر روی فرش قرمز، و البته همه ی قیافه ها گاگا از لباس‌های ابریشمی بنفش گرفته تا ژاکت‌های با دوخت زیبا، ما را در تور مد نهایی آورده است و علیرغم حضور فعلی او در همه جا، ما هنوز چیزهای بیشتری می‌خواهیم. بنابراین، دیشب در سوم برای اولین بار برای فیلم، زمانی که او در جورجیو آرمانی پریوی سفارشی ظاهر شد، چاره ای جز تحسین کردن با هیبت وجود نداشت.

گاگا به آنجا رسید خانه گوچی اولین نمایش نیویورک با لباس هالتر مخملی مشکی از خانه مد ایتالیایی. از بالای دامن، لاله‌های مشکی تزئین‌شده کریستالی که سینه‌اش را می‌پوشاند و دور گردنش می‌پیچد، جوانه می‌زند و در یک کمان بزرگ به پایان می‌رسد. گاگا این لباس را با جواهرات Tiffany & Co، چتری‌های بلوند روشن با موهای عقب کشیده و یک لب قرمز پررنگ ست کرد. نتیجه ظرافت کراوات مشکی بود.

مایکل اوستونی/پاتریک مک مولان/گتی ایماژ

مایکل اوستونی/پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

در اولین نمایش، گاگا با تعدادی از بازیگران دیگر از جمله درایور، آل پاچینو، جرمی آیرونز و جرد لتو همراه شد. در حالی که درایور بار دیگر با یک کت و شلوار ساده همه چیز را سنتی نگه داشت، پاچینو آن را با یک کت بزرگ، روسری مشکی و کفش ورزشی ترکیب کرد. با این حال، افراد برجسته واقعی آیرونز و لتو بودند. آیرونز با یک ژاکت طوسی بلند با شلوار همسان، یک یقه یقه اسکی بزرگ، چکمه های قهوه ای تا روی زانو و یک کلاه بافتنی سفید بیرون آمد. لتو، طبق معمول، گوچی می پوشید، این بار یک کت و شلوار مخملی زرد با خز سفید بزرگی که روی شانه هایش کشیده شده بود. کسی باید نماینده گوچی روی فرش قرمز باشد و لتو همیشه برای این کار آماده است.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ

نگاه 16 از مجموعه گوچی آریا