لیدی گاگا با Dawn of Chromatica: The Remix آلبوم کامل Hyperpop می رود

پس از ماه ها گمانه زنی های آنلاین آنلاین ، لیدی گاگا بالاخره صبح امروز این موضوع را تایید کرد Dawn of Chromatica: آلبوم ریمیکس این جمعه 3 سپتامبر به گوش طرفداران خواهد رسید (این تنها یکی از پروژه های بسیار است که گاگا امسال روی آن کار می کند). اما این پروژه فقط یک آلبوم ریمیکس معمولی شما نیست که پر از صدای تپق های بزرگ است که توسط مظنونین معمول بازسازی شده است تا طرفداران موجود گاگا را شنبه شب در آشپزخانه جهنم یا باشگاه های هالیوود دلپذیر کند. در عوض ، همانطور که نامهای برجسته در لیست آهنگ ها تأیید می کنند ، این اساساً آغوش کامل گاگا از جنبش بسیار آنلاین ، بسیار Gen Z و بسیار عجیب Hyperpop است.

آیا می دانید وقتی یکی از آن الگوهای رفتاری را می بینید که چندین بار اسکرین شات شده است ، ذخیره شده و دوباره ارسال شده است ، با اشکالات قابل توجه شروع به تحریف می کنند؟ اساساً Hyperpop به نظر می رسد. این ژانر دارای ویژگی های بارز پاپ اصلی ، پاپ پانک قرن ، هیپ هاپ و الکترو است-و سپس آن را با ذوق و شوق دیجیتالی خود به حداکثر افراطی می رساند. ژانر PC Music که توسط Charli XCX و Sophie مثال زده شده است ، نفوذ قابل توجهی دارد و با انتهای خشخاش طیف همپوشانی دارد. باندهایی مانند 100 گیک این به سرعت به ژانر تعیین کننده Gen Z تبدیل شده است (به ویژه در میان اعضای کوییر نسل) اما هنوز در جریان اصلی پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

ظاهرا ، سپیده دم کروماتیکا آن را برای آن شانس آماده می کند

خود XCX در کنار PC Music honcho AG Cook در ریمیکس “911” ظاهر می شود. LSDXOXO ، تولیدکننده سالن و باشگاه بالتیمور تحت تأثیر ریمیکس “آلیس” است. شیگرل ، که در حال حاضر مورد علاقه باربری است ، در کنار “بلک پینک” در “آب نبات ترش” خواهد پرید. پابلو ویتار ، احساس کشش برزیلی را با “امشب سرگرم کننده” انجام می دهد ، در حالی که دوریان الکترا “Replay” را بازسازی می کند. تعدادی از هنرمندانی که حرکت Hyperpop را از قبل تعیین کرده بودند اما مطمئناً بر آن تأثیر گذاشته اند نیز ظاهر می شوند: Arca بزرگترین تک آهنگ آلبوم “Rain on Me” را دوباره ریمیکس می کند ، در حالی که Planningtorock آهنگ “1000 Doves” را ریمیکس می کند. لیست کامل آهنگ ها در زیر آمده است.

این مطمئناً یک 180 کامل از دیگر پروژه موسیقی فعلی او ، آلبوم دو نفره تونی بنت است عشق برای فروش، هنوز در اوایل اکتبر به سر می رسد. یکی برای مخاطبانی است که اندازه متن پیش فرض آیفون آنها روی 42 تنظیم شده است. دیگری برای کسانی است که محدوده خودکار را خاموش کرده اند.

این اخبار همچنین این سال را ایجاد می کند – دقیقاً ، این آلبوم ریمیکس برای خارج از چند ده نفر که در قطار L در بروکلین زندگی می کنند ، چه کسی است؟ ممکن است بین طرفداران فعلی گاگا و وفاداران Hyperpop همپوشانی وجود داشته باشد ، اما واقعیت این است که هنوز تعداد زیادی از طرفداران گاگا هستند که با این فکر واکنش نشان می دهند: “نمی دانم ، من هرگز واقعاً آن را دوست نداشتم. گریمز گه. ” ولی سپیده دم کروماتیکا این یکی از بسیاری از پروژه های امسال گاگا است-و چرا قبل از انتشار آن آلبوم جاز و تبلیغ (و کمپین احتمالی اسکار) کاری عجیب انجام ندهید خانه گوچی؟ مبادا فکر کنید که گاگا بیش از حد قابل احترام شده است ، او سریعاً مشارکت اشنیکو را از بین می برد. هرکسی که آن را دوست ندارد فقط می تواند برگردد و به جلد رسمی بن پلات “Yoü and I” از اوایل سال جاری گوش دهد.