لیدی گاگا با پوشیدن Rodarte سر تا مچ پا به تور مد “House of Gucci” خود در نیویورک ادامه می دهد.

لیدی گاگا را نمی توان متوقف کرد. این خواننده/بازیگر در سرتاسر جهان می چرخد ​​و فیلم آینده اش را تبلیغ می کند. خانه گوچی، و در هر شهر به نظر می رسد. در لندن، او به اندازه کافی از برند همنام به ما داد تا عطش گوچی ما را برطرف کنیم و حالا که در نیویورک است، به یک برند آمریکایی رفته است. روز دوشنبه، گاگا در حالی که به کار پرس برای فیلم ادامه می داد، رودارته سر تا پا بیرون آمد، اما مثل همیشه، مجبور شد تغییر خود را در ظاهر ایجاد کند.

گاگا در اینستاگرام جدیدترین لباس خود را به اشتراک گذاشت که شامل چندین قطعه از مجموعه SS22 Rodarte است، از جمله کت بلیزر آبی کبالتی پوشیده شده با موتیف گل سفید، کاپلت، کت و شلوار سفید و شلوار چاک دار سفید. گاگا این ظاهر را با چکمه‌های فوق پلتفرم مورد علاقه‌اش، که در طول تور مطبوعاتی تا کنون روی پای او بوده است، جفت کرد.

شانون فینی/گتی ایماژ

ظاهر Rodarte پس از یک تعطیلات آخر هفته در ایتالیا می آید که در آن بازیگر برخی از برندهای ایتالیایی غیر گوچی را برای رویدادهای مختلف خود انتخاب کرد. او با یک لباس پلنگی محافظه کارانه تر از مجموعه رومن پالازو والنتینو شروع کرد که آن را با یک کیف سفید علامت دار والنتینو گاراوانی ست کرد. بعداً در همان روز، وقتی دوباره او را دیدند، یک کت شتری والنتینو اوت کوتور با کفش‌های پاشنه‌دار و عینک سفید برند به تن داشت. زمانی که زمان آن فرا رسید خانه گوچی در اولین نمایش در میلان، گاگا لباسی از دوستش، دوناتلا ورساچه، پوشید – یک لباس قرمز روشن، ساتن سفارشی آتلیه ورساچه، با بالاتنه کرست و شکاف بلند، الهام گرفته از ظاهری از مجموعه SS95 این برند. دوناتلا در توضیح اینستاگرام خود از گاگا در این لباس نوشت: “هر خانه مد داستان خود را دارد … اما فقط برخی از خانه های مد به اندازه کافی خوش شانس هستند که یک خانم برجسته داشته باشند.” “@ladygaga، شما ظرافت و ظرافتی هستید که در ورساچه امشب در میلان ظاهر شده‌اید.”

اکنون که گاگا در ایالات متحده است، مرحله دیگری از تور مطبوعاتی آغاز شده است. در حالی که به نظر می رسید گاگا در حالی که در ایتالیا بود منحصراً از طراحان ایتالیایی استفاده می کرد، در لندن آنقدر سخت گیر نبود و گوچی را در اولین نمایش این شهر پوشید. تا کنون، با Rodarte، او آن را در ایالات متحده آمریکا نگه داشته است، بنابراین ما باید ببینیم که آیا این روند ادامه دارد یا خیر.

تصاویر روبینو سالواتوره/GC

دانیله ونچرلی / دانیله ونچرلی / WireImage

دانیله ونچرلی / دانیله ونچرلی / WireImage