لولا لئون به طور کامل نمایش را در ‘Savage x Fenty Vol. 3 ‘

لولا لئون برای دومین حضور خود در باند ، جهانی شد. Savage x Fenty Show Vol. 3، لباسهای زیر زنانه دیدنی ریحانا هفته هاست که بی وقفه مورد تمسخر قرار گرفته است ، سرانجام در کمتر از 240 کشور جهان قابل پخش است. این یک نقطه عطف بزرگ دیگر برای دختر مد “It” است که به طور تصادفی دختر مدونا است. اولین حضور لئون در باند 2018 تنها به این دلیل اتفاق افتاد که او مستقیماً از طراح ریو اوریبه پرسید که آیا می تواند به جمع بازیگران برچسب Gypsy Sport در آن فصل بپیوندد.

لئون حدود 10 دقیقه در برنامه ویژه 40 دقیقه ای بازی می کند. چند ثانیه طول می کشد تا او روی صفحه ظاهر شود ، اما هیچ س questionالی وجود ندارد که لاکی بلو اسمیت ، مدل مرد دور ، می تواند به وضوح در سالن هتل وستین بوناونتور لس آنجلس مشغول تماشای فیلم باشد. از آن به بعد ، چشمک زدن کوتاه به اسمیت بدون پیراهن به طور واضح آزاردهنده است: ما نیز مایلیم لئون را به طور کامل و با اطمینان تحویل دهیم. این واقعیت که او تقریباً همان لباس دوازده مدل قبل از او را پوشیده است ، همراه با Bia سبز آهکی در اجرای “Whole Lotta Money” ، به سختی حتی ثبت نام می کند.

با اجازه از Amazon Prime Video

شباهت ظاهری بین گروههای سبز جنگلی و سنگین لاتکس دو طرف بسیار عمدی است. در حالی که بقیه در بالا از توری شفاف و در پایین از لاتکس مات استفاده می کردند ، لئون با جسارت از ترکیب مواد مخالف استفاده کرد. به لطف ماهیت کم ارتفاع دومی ، این 24 ساله-که تجربه مدلینگ او شامل کمپین هایی برای Miu Miu ، Stella McCartney و Marc Jacobs است-ممکن است در این پروسه باعث احیای سوراخ شدن شکم شده باشد.

فقط 30 ثانیه طول می کشد ، اما صحنه ای که در ادامه می آید به ما یادآوری می کند که چقدر خوش شانس هستیم که شاهد حضور لئون با چشمک زدن انواع مختلف شرکا هستیم که در کنار او در یک تخت مدور ابریشمی دراز کشیده اند. در آن مرحله ، همچنین قبلاً شاهد بازی جذاب و جذاب سیندی کرافورد و اجرای موزیک ویدئوی نورمانی “Wild Side” بوده اید ، به راحتی می توانید آن را کنار بگذارید. به ریحانا بسپارید تا هنوز بازیهایی از Leoimy ، Emily Ratajkowski ، Erykah Badu ، Irina Shayk ، Gigi Hadid و Precious Lee در فروشگاه داشته باشد (و این فقط چند مورد است).

با اجازه از Amazon Prime Video

با اجازه از Amazon Prime Video