لورد روند قارچ را در رودارته به شدت افزایش می دهد

روند قارچ مد همچنان قارچ می دهد. شامگاه پنجشنبه در لس آنجلس ، لورد شرکت کرد تنوعرویداد “قدرت زنان” در کت شنل روده ای ساتن ابریشمی که از سر تا پای او را با قارچ پوشانده بود. خواننده و ترانه سرای 24 ساله از زمان ورود به دوران جدیدترین آلبوم خود ، انرژی سرشار از Earth Earth را منتشر می کند. نیروی خورشیدی، و انتخاب ظاهر او از مجموعه بهار 2022 کیت و لورا مولوی نمی تواند مناسب تر باشد. لباس مجلسی آخرین باری بود که روی باند بیرونی آخرین ارائه هفته مد نیویورک رودارت وارد شد ، قبل از فرقه ای از مدل های پابرهنه که در صحنه ای خارج از لورد مونتاژ شده بودند. تابستانمانند موزیک ویدئو “Solar Power”. او در مورد آلبوم alter ego خود پس از انتشار گفت: “کسی وجود دارد که می خواهم او را ملاقات کنید.” پاهای او همیشه برهنه است. او سکسی ، بازیگوش ، وحشی و آزاد است. “)

تا کنون ، مدلهای فزاینده مد روز قارچها نسبتاً ظریف بوده اند. جاناتان اندرسون و اشلی ویلیامز از جمله افرادی هستند که در مدفوع وزغ قورت داده اند و این در حالی است که آیریس ون هرپن متخصص را در تکرار چین های بسیار پیچیده اسپورها و میسلیوم ثابت کرده است. در همین حال ، استلا مک کارتنی و هرمس دومی را به ماده واقعی تبدیل کرده اند – نه این که بتوانید از محصولات چرمی وگان آنها تشخیص دهید. از طرف دیگر ، لورد با تفسیر قارچی خود کاملاً صحبت کرد و به معنای واقعی کلمه آن را روی آستین خود (و بیشتر) پوشید.

Lorde در تنوعرویداد قدرت زنان در 30 سپتامبر 2021 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا.

عکس توسط استفانی کینان از طریق گتی ایماژ

او تنها کسی نبود که با رنگ بنفش اظهار نظر کرد. کتی پری نیز با رنگ بنفش کم رنگ (در مورد او Schiaparelli couture) ظاهر شد و این زوج به وضوح آن را خنثی کردند. چند ساعت بعد از این که بودند خال خال چت کردن ، پری توییت کرد “OMGlorde مادر F*CKING G.”

کتی پری و لورد در تنوعرویداد قدرت زنان در 30 سپتامبر 2021 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا.

عکس توسط اما مک اینتایر از طریق گتی ایماژ