لنی کلوم از حمایت پدرش در نمایش “The Harder They Fall” حمایت می کند

این دختر شما را روز چهارشنبه سر کار آورد در اولین نمایش لس آنجلس Netflix وسترن ، سخت تر سقوط کردندبه سیل ، که آهنگی در موسیقی متن فیلم دارد ، از این نمایش برتر به عنوان فرصتی نادر برای حضور در فرش قرمز با دخترش ، لنی کلوم ، مدل 17 ساله در حال رشد استفاده کرد.

کلوم پدرش را محکم در دست گرفت و او با یک لباس سیاه و سفید کوچک دولچه و گابانا عکس گرفت. در همین حال ، سیل چیزها را کمی با هم مخلوط کرد ، ژاکت سه چهارم بلندی پوشید ، چند شلوار کت و شلوار تنگ و چکمه های مشکی پوشید. دوست پسر لنی ، آریس راچوسکی و دوست دختر سیل ، دستیار شخصی سابق او ، لورا استایر ، به این جفت نیز ملحق شدند.

لنی دختر هایدی کلوم از رابطه او با فلاویو بریاتوره ، قهرمان فرمول یک ایتالیایی است ، اگرچه این دو قبل از به دنیا آمدن لنی از هم جدا شدند. سیل و هایدی به زودی دور هم جمع شدند و او برای تولد لنی آنجا بود. پس از ازدواج در سال 2005 ، هایدی و سیل دارای سه فرزند مشترک بودند و سیل در سال 2009 به طور رسمی لنی را به فرزندی پذیرفت. در حالی که سیل و هایدی از آن زمان طلاق گرفته اند ، مشخص است که او و لنی هنوز به یکدیگر نزدیک هستند.

به تازگی ، لنی به دنبال مادرش است و حرفه مدلینگ خود را آغاز کرده است و روی جلد آلمانی ظاهر شده است ووگ در کنار هایدی درست سال گذشته از آن زمان ، این مدل جوان همچنان مشغول کار است و راه مدلهای دیگر نسل دوم مانند لیلا ماس ، کایا گربر و حدید را دنبال می کند.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

سیل و لنی با یک دوست (L) ، دوست دختر Seal ، Laura Strayer ، و دوست پسر Leni ، Aris Rachevsky ، ژست می گیرند.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic