لری دیوید توضیح می دهد که چرا در هفته مد نیویورک بسیار بدبخت به نظر می رسید

حضور در هفته مد می تواند در ظاهر یک امر مرموز و منحصر به فرد به نظر برسد. اما از هر شرکت کننده ای بپرسید ، و نمایش های مد اغلب بسیار جذاب تر از آنچه به نظر می رسد هستند. مطمئناً کلیشه ای است که سردبیران و رسانه ها از هفته مد شکایت می کنند ، اما در پشت عکس های جذاب خیابان و سبک باند رویایی مواردی مانند کم خوابی و پاهای بسیار خسته وجود دارد. دقیقاً به همین دلیل است که اینترنت نتوانسته به اندازه کافی از بدبختی لری دیوید در نمایش مد اخیر لذت ببرد. اخم کرده و دستانش را روی گوش هایش کوبیده است ، شاید این کار را می کند اکثر کاری که لری دیوید انجام داده است. و در حالی که بهترین طنز غیر عمدی است ، او دلیل عادی این دلیل که چرا او چنین دردناک به نظر می رسد را توضیح داد.

“خیلی پر سر و صدا بود!” دیوید در ظاهر در گفت جیمی کیمل زنده! در حالی که یک میلیون ویراستار مد به شدت موافقت کردند. کیمل پیشنهاد کرد که به نظر می رسد دیوید زمان خوبی را سپری نمی کند و دیوید به او گفت که چگونه در ابتدا در نمایش مد Staud بهار/تابستان 2022 به پایان رسید. “نامزد دوست من یک طراح مد بزرگ است ، نام او استود است [Sarah Staudinger]، او یک دختر فوق العاده است او به من گفت که حضور من مفید خواهد بود. من گفتم ، “حضور من هرگز در هیچ کجا مفید نبوده است!”

در واقع ، هنگامی که عکس ها به سیم ها برخورد می کردند ، دیوید بلافاصله میم می شد ، اما به چیزی عمیق تر می پیوست: نمایش های مد هستند خیلی پر سر و صدا. هزاران نفر در فضاهای بسیار کوچک جمع شده اند و روی نیمکت هایی نشسته اند که به اندازه یک تیر تعادل ژیمناستیک گسترده است و موسیقی آنقدر بلند است که آن را در اندام های داخلی خود احساس می کنید. و در حالی که نمایش ها معمولاً فقط حدود 10 دقیقه طول می کشد ، موسیقی می تواند به شدت مجازات کننده باشد. برخی از فشن شوها حتی گوش گوش را به شرکت کنندگان ارائه می دهند.

لری ادامه داد: “هرجا که هستم ، اشتباه است.” “اگر من آنجا نباشم همه چیز بهتر است. باور کن. » از نظر شخصی ، ما مخالف هستیم – لری دیوید همه چیز را بهتر می کند و شاید اگر طراحان مد را متقاعد کند که صدا را کم کنند ، حضور او مفید خواهد بود. این یک نمایش مد است ، نه برگاین. بدون نیاز به جک موسیقی تا 11! مصاحبه دیوید را در زیر ببینید.