فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته ❤️ [ طراحی سایت رایگان ]

سلام من میخوام پنل درست به نمایندگی خودم منظورم خدمات اینستاگرام فروش فالورلایک این جورچیزهامن کامپیوترندارم میتونم با موبایل هم درست کنم ؟ اگر هم باز مشکلی بوجود اومد به آموزشگاه تماس بگیرید که وصل بشید به من تا مشکلتون دانلود رایگان فیلم آموزش طراحی قالب وردپرس رو بررسی کنیم. همچنین من خیلی به طراحی سایت با html و css علاقه مند شدم. اموزش راه اندازی و مدیریت کامل سایت با وردپرس – قسمت دوم. این آموزش بصورت کامل و با کیفیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس را آموزش داده است که امیدواریم این آموزش تصویری بتونه در زمینه وردپرس کمکی به دوستان مبتدی کرده باشه. Create and Management Website with WordPress CMS – Part2آموزش فارسی ایجاد و مدیریت یک سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس – قسمت 2–جهت دانلود آموزش های بیشتر و با کیفیت از گروه آموزشی میهن لرن. همچنین باید در نظر داشته باشید که فیلم های رایگانی هم هستند که موضوع کیفیت آموزش در آنها رعایت شده است و مخاطبان به راحتی می توانند از آن آنها جهت یادگیری مباحث طراحی سایت استفاده کنند. مثل همه دورههای دیگر میزفا این دوره وردپرس هم به صورت جامع برگزار کردیم، سعی کردیم از پایه تا پیشرفته و بدون پیش نیازی پرنصب ترین و بهترین CMS جهان یعنی وردپرس را به زبان ساده آموزش دهیم.

مزیت این دوره فیلم آموزش وردپرس، سرفصل های کامل و جامع آن است، همینطور ساعات هر فیلم آموزشی بسیار کوتاه است تا باعث خستگی شما نشود. فیلم آموزشی در تاریخ 1400/01/21 انجام گرفته است. این وب سایت نه تنها فیلم های آموزش طراحی سایت را در اختیار مخاطبین قرار می دهد بلکه با ارائه دوره های رایگان آموزش کامپیوتر و طراحی سایت به علاقه مندان کمک فراوانی کرده است. افزونههای وردپرس به زبان برنامهنویسی PHP نوشته شدهاند و بهصورت یکپارچه با وردپرس ادغام میشوند؛ بنابراین برای فراگیری آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس شما هیچ نیازی به دانستن یک خط کد ندارید. آموزش جامع طراحی قالب وردپرس از صفر – به صورت ویدئویی. اچ تی ام ال یک سایت واقعی رو از صفر و برپایه html5 طراحی . طراحی قالب با المنتور قابلیت ارزنده و متمایزی است که به شما در طراحی و توسعه یک قالب اختصاصی وردپرسی کمک میکند حتما از قالب های آماده وردپرسی استفاده و از آنها برای توسعه وب سایت خود استفاده کرده اید. لاراول یکی از فریم ورک های زبان برنامه نویسی php است که با کمک آن میتوانید کار طراحی سایت را انجام دهید. برای ارائه یک آموزش کاربردی و منسجم لازم است تا برای نحوه ارائه و تدریس برنامه ریزی کرد.

سلام یه عکس از زمانی که روی apache کلیک می کنید بفرستید تا ارور رو شناسایی و شمارو راهنمایی کنیم. آموزش کامل وردپرس (با زیرنویس فارسی) را دانلود کنید: لطفا وارد شوید (لینک دانلود برای اعضای VIP قابل دسترسی می باشد) دانلود (حجم 4.5 گیگابایت) دانلود نمونه یکی از فیلم های آموزشی (حجم 32 مگابایت) تاریخ انتشار: 9024. سایر فیلم های آموزشی وردپرس. سعی کردیم بعد از ضبط آموزش همه فیلم های آموزشی را ویرایش و ادیت کنیم تا شما فقط ساعات مفید آن را مشاهده کنید و این دوره تصویری فقط ۱۲ ساعت فیلم مفید تحویل شما عزیزان میدهد. یکی از آموزش های رایگان جادی که از محبوبیت قابل توجهی نیز برخوردار است. آموزش های رایگان جادی – لیست جامع و کامل مجله فرادرس. بایگانیها وردپرس فرادرس جت اموز. بایگانیها آموزش وردپرس فرادرس – پی سی کد. وردپرس مقدماتی فرادرس – وبلاگ حرفه ای آموزش آپ. صفحه اصلی آموزش آپ; وردپرس; خانه/ وردپرس مقدماتی فرادرس وردپرس مقدماتی فرادرس.

المنتور یک افزونه صفحه ساز هست یا قالب ساز ؟ سلام. خیلی خوب بود و فقط محتوای آموزشی میتونست بهتر باشه یا قسمت های جدید رو بذارید. سلام وقتتون بخیر، همانند آن چیزی که در فیلم های آموزشی گفته شده شما ابتدا xampp را از سایت اصلی خودش دانلود کنید، سپس مراحل نصب xampp رو انجام بدین، و در مرحله بعدی با دانلود وردپرس از سایت سایت اصلی خودش وردپرس را در مسیر درایو c پوشه xampp و سپس پوشه htdocts قرار بدین، دقت بفرمایین که هم نرم افزار xampp و هم وردپرس را حتما از سایت های خودشون دانلود کنید، تا از فایل سالم اون استفاده کنید، سپس مجددا به درایو c پوشه xampp مراجعه کنید، و دو تا گزینه apache و mysql رو فعال کنید تا سبز رنگ بشن، اگر در این بخش خطایی مشاهده کردید، اون فایل xampp که دانلود کردید ارور داره و باید اون رو از روی سیستمتون حذف کنید و مجددا از جای دیگری دانلود و نصب کنید، و لی معمولا فایلی که سایت اصلی خود xampp به ما میده هیچگونه خطایی نداره، سپس بعد از سبز رنگ شده هر دو گزینه apache و mysql مراحل راه اندازی بانک اطلاعاتی را دنبال نمایید، یک مرورگر باز کنید و در تب جدید آن عبارت localhost/phpmyadmin را وارد نمایید، و مطابق آن چیزی که در ویدئو گفته شده بانک اطلاعاتی را راه اندازی کنید، و در مرحله بعدی عبارت localhost/wordpress را در تب جدیدی که در مرورگرتان بازکرده اید وارد نمایید و به سرغ مراحل نصب وردپرس بروید، قاعدتا نباید مشکلی وجود داشته باشد اما اگر باز هم مشکلی بوجود آمد با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا به بنده وصل کنند، و بنده شما را به صورت تلفنی راهنمایی کنم.