فیبی والر بریج و دونالد گلاور بالاخره تیم بازی نمی کنند

افسوس که دو تا از ستوده ترین نام های تلویزیونی به این زودی همکاری نمی کنند. روز سه شنبه ، هالیوود ریپورتر اعلام کرد که فیبی والر بریج دیگر در اقتباس برنامه ریزی شده خود در کنار دونالد گلاور نخواهد آفرید و بازی نخواهد کرد اقا و خانم اسمیت، فیلمی در سال 2005 با بازی آنجلینا جولی و برد پیت به عنوان قاتلان متاهلی که برای کشتن یکدیگر تعیین شده بودند. ظاهراً والر بریج “بیننده خلاق متفاوتی برای سریال” نسبت به گلوور داشت ، اگرچه به گفته منابع ناشناس ، این جدایی “دوستانه” بود و این زوج “همچنان دوست” هستند.

این سریال هنوز در حال پیشروی است و حتی هنوز برای تاریخ برنامه ریزی شده خود در 2022 تعیین شده است. گلاور در حال حاضر در جستجوی یک خالق و کارگردان جدید است. با این وجود ، طرفداران Waller-Bridge و Glover ویران شده اند. سازندگان و ستاره های برنده جایزه امی Fleabag و آتلانتا، به ترتیب ، یک جفت مغناطیسی قابل توجهی را در آن ثابت کرد انفرادی: داستانی درباره جنگ ستارگان (او لاندو کالریسیان بود ، او خواننده معتبر خود را بیان کرد) ، و از زمانی که اخبار مربوط به جفت شدن خلاقانه آنها هفت ماه پیش منتشر شد ، انتظارات زیاد بود. واکنش ها به لغو آن در توییتر عبارتند از “خوب ، من از زندگی خود متنفرم” ، “زندگی من تمام هدف خود را از دست داده است” و “هیچ چیز برای آن زندگی نمی کند.”

با این حال ، این پیشرفت با کمی خبر خوب همراه است: گلوور ظاهراً در حال پس تولید است آتلانتافصل سوم ، و تولید فصل چهارم آن در حال انجام است. نسخه سوم قرار است در نیمه اول سال 2022 منتشر شود و چهارمین ماه نیز احتمالاً چند ماه پس از آن منتشر می شود. همچنین در دست تهیه است: یک سری آمازون در مورد “چهره ای شبیه بیانسه” که گفته می شود نویسنده تلویزیونی تازه کار “مالیا اوباما” را شامل می شود.

والر بریج همچنان رزرو شده و مشغول به کار است ، حتی بدون آنچه که قرار بود اولین پروژه مهمی باشد که از قرارداد وی با استودیو آمازون حاصل شده بود. او در حال فیلمبرداری است ایندیانا جونز 5 در کنار آنتونیو باندراس و هریسون فورد ، که قرار است در ژوئیه 2022 اکران شود ، و در حال پیش تولید اسکرین شات، مجموعه تلویزیونی درباره نویسندگان کمدی توسط زوج اد سینکلر و اولیویا کلمن ایجاد شده است. او همچنین آماده بازگشت به است کشتن حوا برای چهارمین و آخرین فصل خود به عنوان تهیه کننده اجرایی (با امید قربانی شدن ویلانل جودی کامر).

خوشبختانه تاریخ انتشار یکی دیگر از پروژه های والر بریج نزدیک است: او در فیلمنامه زمان مرگ نیست، که قرار است پس از تاخیرهای متعدد مرتبط با همه گیری در ماه اکتبر منتشر شود. این فیلم آخرین حضور دانیل کریگ در نقش جیمز باند و برآورده شدن آرزوی او را نشان می دهد: او به طور خاص از والر بریج درخواست مشارکت کرد و دلیل آن را “سبک نگارش بی نظیر” و حس شوخ طبعی وی عنوان کرد.