فیبی بریجرز و پل مسکال در میان شایعات قرار ملاقات با هم لباس زوج می پوشند

در این مرحله، احتمالا از لباس های هالووین خسته شده اید. 2 نوامبر است و ذهن ما در حال حاضر بسیار درگیر پای کدو تنبل است و برای هجوم اجتناب ناپذیر جمع‌های خانوادگی که تنها در چند هفته دیگر آغاز می‌شود، آماده می‌شویم. متأسفانه، چهره‌های مشهور به نمایش گذاشتن لباس‌های بسیار سرپرست و عکاسی خوب خود پایان نمی‌دهند، بنابراین پوشش همچنان ادامه دارد. با این حال، خوشبختانه، همه چیز کمی جالب تر شد.

روز سه‌شنبه Ziwe Fumudoh مجموعه‌ای از عکس‌ها را از یک رویداد پر ستاره که در آخر هفته در آن شرکت کرده بود به اشتراک گذاشت. یک اسکرول سریع در میان عکس ها یک مهمانی سرگرم کننده را نشان می دهد، اما اسلاید سوم ممکن است باعث توقف شما شود. در سمت چپ یک عکس دسته جمعی وجود دارد مردم عادی پل مسکال دلباز و فیبی بریجرز، ملکه راک مستقل سلطنتی که با هم در آغوش گرفته اند.

اکنون، این خبر بزرگی برای محافل خاص حمل کیف است. مسکال و بریجرز تقریباً یک سال و نیم است که با هم مرتبط هستند. تابستان گذشته، بریجرز اعتراف کرد که فکر می‌کرد مسکال زیباست مجله NME وقتی او گفت که وقتی دید مسکال او را در اینستاگرام دنبال می کند، در قلبش یک “نقش پرخاشگر” به وجود آمده است. سپس، در ژوئن 2020، آنها در یک کافه در ایرلند همراه با کافه دیده شدند تایید می کند در توییتر این جفت آنجا بودند. اگرچه تاکنون رابطه آنها تایید نشده است، اما این عکس ممکن است به همان اندازه نزدیک باشد. این جفت در حالی که در حالی که از مهمانی لذت می برند در آغوش گرفته اند بسیار نوازشگر به نظر می رسند و آیا این یک لباس زوج است؟ به نظر می رسد.

با این حال، مسکال و بریجرز ظاهراً لباس هیچ زوجی را انتخاب نکردند، اما آنچه که ثابت شده است را لباس زوج های لحظه ای: مسلسل کلی و مگان فاکس. مسکال با یک پیراهن باز شده، یک سینه خالکوبی و چند لایه گردنبند (بله، از جمله یک زنجیر) را نشان می دهد. در همین حال، بریجرز یک کلاه گیس بلند مشکی و یک لباس بریده سیاه دارد. به طور جداگانه، آنها می توانند هر تعداد لباس باشند، اما وقتی در کنار هم قرار می گیرند، تقریباً شکی نیست که این دو مانند یک زوج مشهور دیگر با هم لباس پوشیده اند.

خوب این به چه معنا است؟ متأسفانه زیاد نیست، اما تا زمانی که جزئیات بیشتری به دست نیاوردیم، می‌توانیم از این راه‌اندازی نرم احتمالی یک رابطه لذت ببریم.