فیبی بریجرز و پل مسکال برای اولین بار در فرش قرمز حضور دارند

حدس و گمان تمام شد. پس از بیش از یک سال شایعات در مورد رابطه بین عزیزان جایگزین فیبی بریجرز و پل مسکال، این زوج در نهایت تایید کردند که با اولین لباس گوچی قرار ملاقات دارند. این زوج شنبه شب در مراسم گالا هنر + فیلم LACMA 2021 روی فرش قرمز رفتند و در این روند بسیار متحیر به نظر می رسیدند.

مسکال همه چیز را برای شب سنتی نگه داشت و لباس مشکی این برند را پوشید در حالی که بریجرز یک بلوز کرم رنگ را با دامن تارتان انتخاب کرد. او موهای خاکستری رنگ شده خود را با فرهای حلقه ای پوشیده بود و ظاهر را با یک لب قرمز پررنگ به پایان رساند. این دو در حالی که برای دوربین ژست گرفته بودند، بازوهای خود را دور هم قرار داده بودند و بریجرز حتی در یک نقطه برای عکس گرفتن سر خود را به مسکال تکیه داده بود. حضور بریجرها در این مراسم که توسط گوچی ارائه شد، تنها چند روز پس از آن انجام شد که این خواننده اولین حضور خود در باند را در رژه عشق گوچی انجام داد.

تصمیم این زوج برای راه رفتن روی فرش قرمز با هم به موقع است، با توجه به اینکه شایعات پیرامون رابطه آنها از آخر هفته گذشته هالووین تشدید شده است. بریجرز و مسکال در یک مهمانی با هم دیده شدند، جایی که به نظر می رسید لباس یک زوج را پوشیده بودند – لباسی شبیه به یک زوج دیگر در آن لحظه، مگان فاکس و ماشین گان کلی. اما داستان این زوج خیلی قبل از آن، زمانی که بریجرز گفت، شروع می شود مجله NME تابستان گذشته که او فکر می کرد مردم عادی بازیگر ناز بود آن دو کمی در توییتر معاشقه کردند تا اینکه سرانجام در ایرلند با هم آشنا شدند، جایی که در یک کافی شاپی که در آن مشغول غذا خوردن بودند، به بیرون رفتند. از آن زمان، این دو کم و بیش ساکت ماندند، اگرچه اکنون که اولین حضورشان را انجام داده اند، انتظار محتوای بیشتری از آنها داریم، شاید حتی یک عکس بهتر از لباس آن زوج.