فصل سوم “تو” بیشتر به کمپ متمایل می شود. ما حتی بیشتر می خواهیم.

خوش آمدید به W باشگاه تلویزیونی ، که در آن W سردبیران مجله یک برنامه تلویزیونی را انتخاب می کنند که به شما توصیه می کنند زیاد تماشا کنید. از آنجا که هالووین در راه است ، نمونه های اکتبر ما نمونه ای ترسناک خواهند بود. این هفته ، جبروک مارین ، ویراستار ulture ، نتفلیکس را توصیه می کند شما، که فصل سوم آن در 15 اکتبر منتشر شد.

قبل از فصل سوم از شما حتی با ورود به Netflix ، برای چهارمین بار تمدید شد. این نباید برای هیچ یک از طرفداران که به طور جدی به عشق خود علاقه نشان داده اند ، تعجب آور باشد و در هفته های منتهی به اولین نمایش آن در 15 اکتبر در مورد آن بی پایان توییت کنند.

ما تا کنون مسافت زیادی از سوء استفاده های کشنده قهرمان قاتل زنجیره ای خود ، جو گلدبرگ (پن بادگلی) را پشت سر گذاشته ایم – شاید حتی بیشتر از آنچه که در ابتدا از نمایش انتظار می رفت. به یاد داشته باشید ، فصل اول این مجموعه ، که توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل ایجاد شد ، یک پروژه مادام العمر بود – هنگامی که Netflix پس از پخش فصل اول ، حقوق پخش را به دست آورد ، ظاهراً این پلتفرم چقدر موفق بود و تصمیم گرفت آن را برای دیگری زنده کند. فصل ، اقتباس از قسمت دوم کارولین کپنز شما سری کتاب ها. بنابراین فصل سوم چگونه به دو فصل اول معروف تبدیل می شود؟

ما دیده ایم که جو در نیویورک ، لس آنجلس درگیر برنامه های وسواسی خود شده است ، و اکنون ، مادره لیندا – شهری خیالی در نزدیکی دره سیلیکون ، جایی که او و همسرش لاو کوین (ویکتوریا پدرتتی) و نوزادشان در آنجا مستقر شده اند. رکود حومه شهر دو قسمت از فصل سوم ، به نظر می رسد که عناصر فصل اول-یک مجموعه شوخ طبع از انواع ادبی هنری و اصول اولیه وسواس اینستاگرام در نیویورک-بخشی از یک سریال کاملا متفاوت بودند.

این لزوماً یک مشکل بزرگ نیست ، زیرا بازپس گرفتن طنز تند که فصل اول را تبدیل به آن کرد تقریباً غیرممکن است شما بسیار عالی است و تکرار موفقیت تقریباً تصادفی مصرف عمومی فصل اول بسیار دشوار است. اما اگر فصل سه از شما در یک زمینه می لرزد ، این ما را وادار می کند تا با جو همدردی بیشتری داشته باشیم ، زیرا او در ازدواج و شهری گیر کرده است که نمی خواهد با آن کاری داشته باشد. در همین حال ، خط داستانی تلاش می کند وارد سر عشق شود ، که مشخص شد او نیز مانند همسرش تشنه خون است (هرچند او قاتلانه قتل می کند ، و به هیچ وجه به اندازه جو دقت نمی کند).

با شهادت دادن در جلسات درمانی زوجین – و البته ، تک نگاری های درونی نمایش – مخاطب خود را در اعماق ذهن این قاتلان می بیند. اما آیا یکی از نکات کلیدی طنز این نیست که آینه ای را برای مخاطبان و به تعبیر دیگر جامعه در نظر بگیریم – مبالغه کردن نقص ها تا بتوانیم به درک عمیق تری از خود دست یابیم؟ من مطمئن نیستم که ما را آنقدر در سر جو و لا قرار دهیم که اغلب این هدف را محقق می کند. ما نیازی نداریم با جو و لاو به درون خود بیشتر نگاه کنیم. متوجه شدیم ، آنها یک زوج بیمار هستند. آنچه بیشتر باید اتفاق بیفتد نگاهی به افرادی است که این قهرمانان را احاطه کرده اند. سپس ما به وضوح درک خواهیم کرد که چرا ممکن است کسی مجبور شود مرتکب جنایاتی شود که مطمئناً این دو در آن مقصر هستند.

شمافصل سوم بسیار موفق تر از آن است که طنز را روی شهرنشینان مادره لیندا بچرخاند ، کسانی که نسبت به شهروندان وو وو لس آنجلس جو در فصل دوم بسیار از تصویر خود وسواس داشته اند. یک ضد ویروس به نام گیل (مکنزی استین) و یک سرمایه دار بزرگ فناوری وجود دارد که همسرش ناپدید می شود (اسکات اسپیدمن). شالیتا گرانت محدوده خود را به عنوان شری کنراد خستگی ناپذیر ، بیهوده وبلاگ نویس نشان می دهد. اینها شخصیتهای غم انگیز خنده داری هستند که وقتی نمایش روی آنها و پوچی آنها تمرکز می کند ، آنها را می سازند شما ارزش دیدن داشتن. دلیل شما در وهله اول موفقیت آمیز بود به این دلیل که چگونه با سطل زباله و تیز تیز با دقت ازدواج کرد. خوشبختانه شما در فصل چهار فاکتور اردو را بیشتر خواهد کرد.