فرانسیس مک دورمند و دنزل واشنگتن در تریلر «تراژدی مکبث»

به فیلم جدید جوئل کوئن زنگ نزنید مکبث. نه ، نه به خاطر نفرین فرض شده ، بازیگران فقط اصرار دارند که فیلم – با بازی دنزل واشنگتن به عنوان شخصیت اصلی – با عنوان رسمی آن ذکر شود ، تراژدی مکبث.

فرانسیس مک دورمند به IndieWire ، بازیگر نقش لیدی مکبث در این فیلم ، گفت: “من فکر می کنم یک تمایز مهم است.” “در اقتباس جوئل ، ما در حال بررسی سن شخصیت ها هستیم و در اقتباس ما مکبث ها قدیمی تر هستند. من و دنزل هر دو بزرگتر از آن چیزی هستیم که اغلب به عنوان مکبث شناخته می شود. ما در سن یائسگی هستیم ، از سن باروری گذشته ایم. بنابراین این امر بر جاه طلبی آنها برای داشتن تاج فشار می آورد. من فکر می کنم مهمترین تمایز این است که آخرین فرصت آنها برای افتخار است. “

این درام در اولین تریلر فیلم جدید کوئن قابل ملاحظه است که نشان دهنده یک تلاش انفرادی نادر از برادرش ، اتان است. تراژدی مکبث به طور کامل بر روی صحنه های صوتی و سیاه و سفید فیلمبرداری شد تا حس “فیلم اکسپرسیونیسم آلمانی” به آن داده شود. اولین تریلر نتایج این تلاش را نشان می دهد و واشنگتن و مک دورمند را در نقش های آنها معرفی می کند. کوری هاوکینز ، موسی اینگرام ، برندان گلیسون ، هری ملینگ و رالف اینسون نیز به این زوج ملحق خواهند شد.

A24 منتشر می شود تراژدی مکبث در 25 دسامبر در سینماها پخش می شود و فیلم در 14 ژانویه 2022 برای پخش از طریق Apple TV+ در دسترس خواهد بود.