عکس های پشت صحنه کتاب نگاه را ببینید

Erdem از زمانی که طراح ترکی-بریتانیایی Erdem Moralioglu اولین مجموعه خود را در سال 2005 معرفی کرد، مترادف با تجملات زنانه بوده است. این برند مورد علاقه کرستن دانست، مدونا و کیت میدلتون است که همگی از طرح های گلدار آن بر روی فرش های قرمز و فرش قرمز استفاده کرده اند. در مورد دوشس کمبریج، در جریان دیدار با شاهزاده ویلیام از باغ کیو لندن در ماه گذشته. اکنون، مورالی اوغلو برای اولین بار به سمت پوشاک مردانه روی آورده است – اگرچه طراح به سرعت این تمایز را ایجاد می کند که واقعاً افراد از هر جنسیتی می توانند در این مجموعه جدید قرار دهند. او می‌گوید: «مرزهای بین لباس‌های زنانه و مردانه همیشه روان و هیجان‌انگیز است.

مورالی اوغلو برای اولین تلاش خود در زمینه لباس هایی که به سمت لباس های مردانه گرایش دارند، مجموعه ای ایجاد کرده است که ریشه در میراث انگلیسی دارد: کت و شلوارهای دیگ بخار، ژاکت های موهر، ژاکت های کش باف پشمی راه راه، پیراهن های دکمه دار با یقه ماندارین، و تاپ های بافتنی را در نظر بگیرید. برای لوک‌بوک‌های خط، از هر قطعه عکس‌برداری شده از ساحل غربی ویترینگ – جایی که جلیقه‌های رنگارنگ و شلوارهای مخملی مخملی در تضاد کامل با آسمان خاکستری انگلیس ایستاده‌اند. خود مورالی اوغلو طبیعتاً سر صحنه فیلمبرداری بود و با دوربین خودش در پشت صحنه که با آن به اشتراک گذاشته بود چند عکس گرفت. دبلیو.

پشت صحنه فیلمبرداری لوک بوک برای لباس مردانه Erdem.

عکس توسط Erdem Moralioglu

عکس توسط Erdem Moralioglu

عکس توسط Erdem Moralioglu

طراح پس از خواندن پشته‌هایی از کتاب‌های کارگردان انگلیسی درک ژرمن در طول قرنطینه، ساحل سرد را به عنوان محل فیلم‌برداری انتخاب کرد – یکی از آنها طبیعت مدرن، مجموعه ای از نوشته های ژورنالی در مورد عشق ژرمن به باغبانی و گل ها، که او در حالی که به بیماری ایدز مبتلا شده بود، نوشت. مورالی اوغلو می گوید: «من مجذوب خانه او در دانجنس شدم دبلیو. “من در واقع برای بازدید از آن رفتم، این در ساحل است و آسمان بد خلق الهام بخش فیلمبرداری شد.”

او می افزاید: «با وجود تیراندازی در ژوئن، روز بسیار سردی بود. بریتانیایی تر از آن چیست؟