عمل جراحی ژنیکوماستی + عکس و فیلم از مراحل عمل ژنیکوماستی

مصرف مواد مخدر اختلالاتی در بدن ایجاد می کند. در برخی از افراد ژنیکوماستی در اثر استفاده از مواد مخدر یا اختلالات هورمونی ایجاد می شود در این موارد می توان با تنظیم هورمون ها روش های دیگر این مشکل را حل کرد. نمونه هایی از این قبیل عبارتند از : فلوتامید ، فیناستراید (پروسکار، پروپتیا) و اسپیرونولاکتون (آلدکتون). به دلیل افزایش نسبت استرادیول به تستوسترون در بعضی از پسران ایجاد شده و منجر به ژنیکوماستی تا ۶۵ درصد موارد می شود. در عمل لیزرلیپولیز ژنیکوماستی بیهوشی عمومی انجام می گیرد و طول مدت عمل بسته به شدت ژنیکوماستی ۱.۵ تا ۳ ساعت است. امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی این مشکل نیز دارای راه حل ماندگاری است که به این روش نوین ژنیکوماستی گفته می شود. زیرا در این گروه از بیماران به خاطر خطر سرطان، روش های جراحی با برش باز (ماستکتومی) ارجح تر است. فرد باید برای درمان ژنیکوماستی با ورزش این حرکت را با نشستن روی نیمکتی که زاویه 45 درجه دارد شروع کند. اگر می خواهید درباره کوچک کردن سینه مردان و دلایل ژنیکوماستی اطلاعاتی داشته باشید حتماً این قسمت را مطالعه کنید. در این صورت جراحان از پوست سالم قسمت های دیگر بدن فرد (اتوگرافت) استفاده می کنند.در این عمل قسمتی از پوست بیمار از ناحیه ای سالم در بدن او برداشته شده و به ناحیه ای که در اثر سوختگی آسیب دیده است، پیوند زده می شود.

معمولا در پسران در دوران بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی سایز سینه های آن ها بزرگ می شود که لازم به ذکر است این تغییر سایز با گذر زمان و بعد از دوره نوجوانی از بین می رود و نیاز به درمان ندارد. بلوغ: ژنیکوماستی به دلیل تغییرات هورمونی گسترده در سن بلوغ بسیار رایج است. این وضعیت می تواند نتیجه تغییرات هورمونی ، وراثت ، چاقی یا استفاده از داروهای خاص باشد. هزینه عمل جراحی ژنیکوماستی ۹۸ – ۹۹ , هزینه عمل جراحی کوچک کردن سینه آقایان تهران , ژنیکوماستی در بلوغ بهترین جراح ژنیکوماستی را می توانید در درمان تایم پیدا کنید : در برخی از مردان بافت سینه بیشتر از حد نرمال رشد کرده است که در برخی موارد باعث خجالت آن ها می شود و اینگونه مردان حس ناخوشایندی نسبت به این قضیه دارند علاوه بر این باعث نامناسب شدن هیکل و تناسب آن ها می شوند که امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی اینگونه مردان می توانند با استفاده از جراحی این مشکل خود را برطرف کنند. دلیل اصلی و قطعی بزرگی بیش از حد سینه در مردان مشخص نیست همچنین ممکن است در برخی از آقایان فقط یک سینه و در برخی دو سینه بزرگ باشد.

برای حل این مشکل شما باید ابتدا به یک پزشک متخصص مراجعه کنید پزشک ابتدا بافت سینه شما را معاینه می کند و سپس با انجام آزمایش هایی دلیل بزرگی ان را مشخص می کند بعد از مشخص شدن دلیل بزرگی پزشک بهترین راه کار را ارائه می کند. مشخص ترین تاثیر این دسته از داروها بر روی پوست به صورت ناهمواری و زبر شدن پوست دیده می شود که این عارضه غالبا برگشت ناپذیر است. گاهی شما سوالاتی دارید که پاسخ آن ها را نمی توانید در اینترنت پیدا کنید در این صورت بهترین و سریع ترین راه تماس با مطب پزشک و گرفتن یک مشاوره تلفنی است. از نظر فیزیکی سالم و وزن نرمالی دارید . بنابراین، در صورتی که احساس میکنید در سینهتان تودهای وجود دارد، حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید؛ چرا که احتمالا به جراحی سینه در مردان نیاز دارید! افراد مبتلا به فشار خون بالا یا بیماری های قلبی و عروقی باید قبل از انجام لیپوماتیک پزشکشان را درجریان بگذارند و با متخصص قلب هم دراین زمینه مشورت کنند.

چربی های ذوب شده در روش لیپو لیزر دیگر قابل استفاده نخواهند بود در حالی که در روش لیپوماتیک هیچ گونه حرارتی تولید نمی شود و چربی ها نمی سوزند ازاین رو خطر سوختگی پوست هم با استفاده ازاین روش وجود نخواهد داشت. خطرآمبولی چربی با استفاده ازاین روش تقریبا صفر خواهد بود. در این روش برای از بین بردن چربی های اضافه موجود در قسمت سینه ی افراد از تکنیک های لیپولیزر و یا ساکشن استفاده می شود که باعث کوچک شدن سایز سینه می شود البته لازم به ذکر است این جراحی تحت نظر پزشک فوق تخصص پلاستیک صورت می گیرد زیرا در این کار باید پزشک سایز سینه را با توجه به تناسب بدن فرد انجام دهد تا آسیبی به زیبایی فرد وارد نشود. اگر نیاز بود، پوست اضافی برداشته میشود که در نهایت این عمل موجب بالا بردن یا کوچک شدن نوک سینه مردان خواهد شد.