ظاهر سه نفره مت گالای لیل Nas X توییتر را بیش از حد مملو از الگوهای رفتاری و واکنش ها کرد

لیل ناس ایکس نه یک ، نه دو ، بلکه سه آتلیه ورساچه را روی Met Gala 2021 می اندازد و دوشنبه شب هنگام بالا رفتن از پله های فرش شده در موزه هنر متروپولیتن ، آهسته آهسته یکی پس از دیگری آشکار می شود. این هنرمند در ابتدا با روپوش طلایی بزرگتر از موزه وارد موزه شد که با یقه ای محکم تا گردن محکم شده بود. جزئیات زرق و برق دار این قطعه در امتداد سجاف لباس گسترش یافته و به قطار طولانی تبدیل شده است. با این حال ، دیری نپایید که ناس اولین لایه خود را کنار گذاشت و لباس زره طلایی خود را نشان داد که روی شیرش یک شیر روی سینه اش نقش بسته بود. اما او کار خود را در آنجا تمام نکرده بود ، Nas رونمایی خود را با یک لباس بدن مشکی و طلایی و زیپ دار ، که به طور کامل با چاپ ورساچه پوشیده شده بود ، به پایان رساند.

این سه ظاهر فقط یک روز پس از آنکه Nas در کراس اوور Lil ‘Kim/Little Richard با کت و شلوار بنفش خود در مراسم MTV Video Music Awards به ما خدمت کرد ، ظاهر می شود. در حال حاضر دو شب متوالی خواننده بر فرش قرمز حکمرانی کرده است ، هر دو بار در ظاهر سفارشی دوناتلا ورساچه. و با توجه به اینکه ناس پادشاه توییتر است ، تعجب آور نیست که طرفداران به ظاهر و ورود چشمگیر او به صورت آنلاین علاقه دارند.

مایک کاپولا/گتی ایماژ

توییتر همچنین در مورد مراجع مختلف برای این لباس بحث برانگیز بود. البته ، الگوهای رفتاری ساخته شده اند ، به ویژه برخی از ظاهر دوم زره پوش Nas را با ظاهر مقایسه کرده اند جنگ ستارگان شخصیت C3PO ، یا سه ظاهر شدن او برای لیدی گاگا ، که در براندون ماکسول در مت گالای 2019 یک حرکت مشابه را انجام داد. یکی از طرفداران حتی ناس و ککه پالمر را در کنار هم دید و نتوانست تصور کند که آنها به لطف ترکیب رنگ های متناسب با هم بسیار خوب به نظر می رسند.

مهم نیست که هر چه باشد ، در مدت دو روز ، Lil Nas X به وضوح نشان داد که او یک نماد مد برای تماشا است.