طراحی لبخند دیجیتال چست؟

1 اشکالات دندانی و لزوم طراحی لبخند – 1.1 دو مدل اصلی طراحی لبخند در دندانپزشکی کدام اند؟ دو مدل اصلی طراحی لبخند در دندانپزشکی کدام اند؟ اندازه گيری دقيق اصلاح طرح لبخند با استفاده از تناسبهاي مختلف و تنظيم پارامترهای طراحی صورت شامل فاصله دو مردمک و فاصله گوشههای لب،ارتفاع صورت و … اصلاح طرح لبخند لثهای برای دندان هایکوچکتر، شامل فرم دهی و افزایش طول دو دندان مرکزی جلو با روکش چینی یا کامپوزیتی یا ارائه برنامهایبرای لیزر درمانی جهت افزایش نمایانی دندان هامیباشد. این اجزا شامل تناسب کلی شکل و پروفایل صورت با طراحی لبخند ، رنگ پوست صورت ، فرم لبها و گونه ، فرم و طرح لثه ، فرم ، رنگ و موقعیت دندان هامیباشد.

تکنولوژی های مدرن امروزی درمانهای زیبایی برای طراحی لبخند را آسان ساخته اند. دندانپزشک زیبایی علاوه بر تخصص و تجربه نیازمند استفاده از تکنولوژی های مدرن دراین حوزه نیز می باشد. انتخاب درمان پس از طراحی دیجیتال لبخند: در نهایت مشخص شده است که ونیرهای پرسلاین بهترین نتایج را در بر خواهند داشت. مهم ترین مساله در طراحی لبخند تشخیص و طرح درمان درست است. اندازه و طول دندان ها از اصول بنیادی زیبایی شناسی است.

ابتدا طراحی لبخند بیمار باید مشخص شود، در این مرحله تعداد دندان های که بیمار باید لمینت انجام دهد تعیین می شود، سپس اندازه هر کدام از لمینت ها ، رنگ و بقیه المان ها مشخص می شوند، پس از آن در همان جلسه از دندان های بیمار قالب گرفته می شود و بسته به نوع لمینتی که انتخاب می کند ممکن است اندکی تراش لازم باشد، در مواردی که از لمینت فوق نازک استفاده می شود ممکن است اصلا تراش نیاز نباشد. اگر تا اینجای مقاله را خوانده اید و با خودتان فکر میکنید آیا طراحی لبخند دیجیتال واقعاً به دردسرش می ارزد یا نه باید به شما بگوییم روش اصلاح طرح لبخند دیجیتالی جزو دقیق ترین، زیباترین و پیشرفته ترین نوع لمینت دندان است که نتایج آن مطمئنا بسیار فوق العاده و جذاب تر از لمینت استاندارد خواهد بود.

نتایج مورد نظر بیمار: لبخندی زیباتر و طبیعی تر با دندان های صاف تر، اما نه چندان هالیوودی. با اتمام موفقیت آمیز درمان، دندانپزشک بررسی های نهایی نتایج را انجام خواهد داد. پس از قرار دادن نمونه آزمایشی برای ارزیابی نتایج نهایی، یک وقت ملاقات برای قرار گرفتن ونیرها تعیین شد. در واقع ترکیب این اجزا یک منحنی ایجاد میکند که به خط لبخند مشهور بوده و باعث ایجاد چهره دلنشین، شاد و مثبت خواهد شد. البته این موضوع به این معنا نیست که در روش های دیگر درمانی، به هر طریقی شما مجبور به انجام کاری می شوید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طراحی لبخند دیجیتال چیست دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.