طراحان لباس «Extrapolations» کمدهایی برای زمین آینده ایجاد کردند

جدیدترین گلچین علمی تخیلی Apple TV+ برون یابی ها نمایی آینده نگرانه از زمین – توپوگرافی آن و مردمی که تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی ویران شده اند – ارائه می دهد. این مجموعه نسخه محدود، که بیش از هشت قسمت را در بر می گیرد، از سال 2037 شروع می شود و در طول 33 سال می گذرد. با استفاده از داستان‌های درهم تنیده و شخصیت‌های تکراری، هر قسمت پیامدهای گرمایش جهانی – آتش‌سوزی، موج گرما، خشکسالی، کیفیت پایین هوا – و شهروندانی را که از بیماری‌های قلبی عروقی، عصبی و تنفسی مرتبط رنج می‌برند، برجسته می‌کند. تهیه کننده و فیلمنامه نویس اسکات ز. برنز با این نوع داستان سرایی آخرالزمان بیگانه نیست. او به خاطر کارش در مورد شهرت دارد سرایت، فیلمی در سال 2011 که در روزهای اولیه قرنطینه COVID-19 به دلیل آگاهی خود محبوبیت پیدا کرد.

برون یابی هاتیم طراحی لباس – متشکل از نانسی استاینر، کتی رایلی و آنالوسیا مک گورتی – تمرکز خود را بر ادغام روندهای مد در حال تحول با محیط آینده‌نگر سریال و بازیگران ستاره‌دار آن، شامل مریل استریپ، کیت هرینگتون، فارست ویتاکر، ادوارد متمرکز کردند. نورتون، سینا میلر، ماریون کوتیار، جما چان و کری راسل.

در حالی که این دپارتمان بر چرخه مد متمرکز بود، تمرکز اصلی بر پایداری بود، زیرا آنها بیشتر لباس‌ها را از فروشگاه‌های دستفروشی و مغازه‌های قدیمی تهیه می‌کردند. اشتاینر، که روی کمد لباس کار می کرد، “من به چیزهای مختلفی فکر کردم که در گذشته با آب و هوا اتفاق افتاده است، و در مورد تغییرات آب و هوایی که اکنون با آن روبرو هستیم.” گمشده در ترجمه و قله های دوقلو از طریق زوم به من گفت.

بیشتر لباس ها در برون یابی ها بر این اساس بود که اگر تلاش‌های زیست‌محیطی فعلی افزایش نیابد، آینده چگونه خواهد بود. مک گورتی می گوید: «این از دست دادن مواد و از بین رفتن الیاف طبیعی است.ژست، داستان ترسناک آمریکایی) اضافه. همچنین، چه کسی می‌تواند چیزهایی را بخرد که هنوز مانند فیبر طبیعی هستند؟ افراد فوق ثروتمند چه باید بکنند تا از نظر نسلی این فوق العاده ثروتمند بمانند، و این در مورد لباس چه معنایی دارد؟

از منظر داستان سرایی، رایلی (موتزارت در جنگل، اجازه دهید شخص حق وارد شود) اضافه کرد که وظیفه بخش لباس احترام به این شخصیت ها و شرایط آنها بود. او گفت: «در بخشی از یک قسمت، ما به روستایی می رویم که همه روستاییان مجبورند در طول روز زیر زمین بخوابند. اما تصور می‌کنم آنها لباس‌هایشان را در طول روز هم برای خشک کردن آویزان می‌کردند. بنابراین چگونه می‌بینید که عناصر واقعاً خشن در لباس بازی می‌کنند؟ چگونه می‌توانیم روشی را که آب و هوا بر مردم در زندگی روزمره‌شان تأثیر می‌گذارد، نشان دهیم، جایی که حتی لازم نیست آن را بگویید – فقط می‌توانید آن را ببینید؟»

در زیر، اشتاینر، مک گورتی و رایلی هر یک از شخصیت‌های سریال و اینکه چگونه روایت‌های فردی آن‌ها در ظاهر آن‌ها نقش داشته است، توضیح می‌دهند.

کیت هرینگتون در نقش نیکلاس بیلتون

کیت هرینگتون و دایان لین، بازیگر نقش مارتا راسل، در برون یابی ها.

با حسن نیت از Apple TV+

نیکلاس بیلتون یک میلیاردر فناوری و مدیر ارشد اجرایی صنایع آلفا است. در خانه، او معمولاً لباس‌های سنتی شکار بریتانیایی و همچنین لباس‌های راحت برای اوقات فراغت می‌پوشد – در حالی که در دادگاه، لباس‌های کلاسیک به تن می‌کند. اشتاینر می‌گوید: «من او را کمی بر اساس زیلونرهای امروزی‌مان، مانند جک دورسی، از توییتر قرار دادم. زمانی که توییتر را راه اندازی کرد، تی شرت های مشکی ساده می پوشید. اما بعد وارد ریک اونز شد و شروع به پوشیدن چکمه های نقره ای خنک کرد. او اکنون مد را می‌داند و پول برای شما چه می‌کند.»

سینا میلر در نقش ربکا شیرر

ربکا شیرر، آرشیودار شرکت IP مبتنی بر DNA Menagierie 2100، به لباس‌های مینیمالیستی و مدرن متمایل است و ظاهری کاملاً متمایز، راحت و با رنگ‌های خنثی دارد. اشتاینر گفت: “او یک زن حرفه ای است، اما حرفه ای کت و شلوار نیست.” او در آن دنیای شرکتی نیست. او به حال خودش است. کار او بیشتر انفرادی است، و بنابراین او می تواند در کاری که در آن بود راحت باشد. من چند نگاه ساده کردم. آنها از نظر بافت، برش، شبح و رنگ بسیار ژاپنی هستند.

ماریون کوتیار در نقش سیلوی بولو

ماریون کوتیار و هاری نف، بازیگر نقش آنا، در برون یابی ها.

با حسن نیت از Apple TV+

شخصیت اصلی سیلو بولو شامل برنامه های او برای یک مهمانی شام سالگرد مجلل برای همسرش در شب سال نو است. برای لباس مجلسی خود در صحنه محوری، اشتاینر به طبیعت و طرح های گل های بزرگ نگاه می کرد. او گفت: “من می خواستم نشان دهم که او در یک زمان پول داشت.” و چگونه او همچنان می‌خواست برای شب سال نو لباس بپوشد و شیک به نظر برسد، حتی اگر اساساً پایان جهان است. در اینجا او با آنا با بازی هاری نف وارد بحث می شود.

مریل استریپ در نقش ایو شیرر

ایو شیرر، مادر ربکا شیرر، در سریال دچار بیماری لاعلاج می شود. برای ظاهرش، نانسی اشتاینر می‌خواست یک لباس زیبا و شیک خلق کند که بیش از همه راحت باشد – بنابراین اشتاینر او را روی رنگ‌ها و سیلوئت‌ها محدود کرد. او افزود: “مریل فوق العاده بود.” او واقعاً یک مادر سالم و یک مادر بیمار بود. و با آن، واقعاً در مورد لباس بود. او یک زن پیشرفته و تحصیلکرده بود.»

دایان لین در نقش مارتا راسل

مارتا راسل با بازی دایان لین، زن دست راست نیکلاس بیلتون در صنایع آلفا است. تیم طراحی لباس می خواست تکامل او را به تصویر بکشد، زیرا او راه طولانی را در حرفه خود پیموده بود – در نهایت، به یک موقعیت قدرتمند. بنابراین آنها از سیلوئت های تیز و جزئیات گرافیکی استفاده کردند. مک گورتی گفت: «دایان برای مدت طولانی بازیگر بوده است. و به عنوان یک هنرمند، او واقعاً شخصیت خود را بررسی می کند. او درخشان است. ما این تناسب عالی را با او داشتیم و همه این گفتگوها در مورد شخصیت او و آنچه که او احساس می کرد پس زمینه شخصیتش خواهد بود، همراه با قدرتی که از آن بیرون می کشید. این نوع قدرت ما را الهام بخش زیادی کرد.»

جما چان در نقش ناتاشا آلپر

ناتاشا آلپر، مادر مجردی که در سریال یک همراه مصنوعی اجاره می کند، همیشه قرار بود مظهر شیک بودن و حساسیت استایل باشد. هدف اشتاینر این بود که برای ناتاشا کمد لباسی بسازد که به طور هم‌زمان احساس می‌کرده و کلاسیک باشد. طراح لباس گفت: «رنگ‌هایی که ما استفاده کردیم نشان‌دهنده صحنه‌های مختلف و احساساتی بود که او تجربه می‌کرد. بسته به آنچه در صحنه می‌گذرد، روشن‌تر یا تاریک‌تر خواهند بود.»

کری راسل در نقش اولیویا درو

اولیویا درو به عنوان یک قاتل مخفی کار می کند که در جستجوی دو مرد در سراسر هند سفر می کند. رایلی می خواست مجموعه هایی ایجاد کند که بتوانند در همه جا ترکیب شوند و برای کار او کاربردی باشند. او به برخی از قطعات که حس نظامی داشتند نگاه کرد، اما تاکید کرد که می‌خواهد نرمی و سازگاری را در ظاهر بگنجاند. در نتیجه، طراح با بافت‌ها بازی کرد و لباس‌های زیادی به اولیویا پوشاند. رایلی می‌گوید: «به نظرم چین‌چین واقعاً جالب بود. چیزی که من در مورد آن قطعات دوست داشتم این بود که از هر زاویه داستان متفاوتی را روایت می کردند. وقتی به ساخت آن لباس‌ها و نحوه حرکت آن‌ها نگاه می‌کنید، فکر می‌کردم برای کسی که تلاش می‌کند ناپدید شود جالب است.»

موری بارتلت در نقش آریل ترنر

کمد لباس آریل ترنر، یک وکیل قدرتمند که از نیکلاس بیلتون در یک دادخواست دفاع می کند، نوع جدیدی از چشم انداز آینده را تداعی می کند. مک گورتی مجموعه‌ای از کت و شلوارهای کلاسیک پاور را برای نیکلاس درست کرد و آنها را به جای شلوار با دامن‌های راه راه ست کرد. او گفت: “من واقعاً می خواستم با جنسیت بازی کنم.” «دنیایی که در ذهنم ایجاد کردم، دنیایی بود که در آن جنسیت دیگر مسئله‌ای در آینده نیست – جهانی که سیالیت جنسیتی حتی در میان ثروتمندترین و قدرتمندترین افراد پذیرفته می‌شد. “