صبر کنید ، آیا قسمت “SNL” کیم کارداشیان در واقع خوب می شود؟

از عمه خود در فیس بوک تا دبرا مسینگ ، به نظر می رسد همه نظر خود را درباره انتخاب کیم کارداشیان وست به عنوان مجری این هفته اعلام کرده اند شنبه شب زنده. البته ، همه درباره بیشتر کارهایی که کیم در زندگی انجام می دهد ، نظراتی دارند ، اما به نظر می رسد تبلیغات و بدنامی زیاد در زمینه اصلی فرهنگی این هفته است. SNL مجری احساس می کند که ستاره واقعیت ممکن است برای این چالش آماده نباشد یا حتی شایسته آن نباشد. اما ، با نزدیک شدن به شب بزرگ کیم ، و ما بیشتر و بیشتر در مورد آنچه قسمت او می تواند داشته باشد یاد می گیریم ، به نظر می رسد که موج افکار عمومی به آرامی در حال تغییر است و این احتمال به وجود می آید که کیم ممکن است در حقیقت خوب باش.

اینطور نیست که او اینقدر رقابت داشته باشد. این روزها ، برخی شنبه شب زنده اپیزودها بدون اطلاع زیادی می آیند و می روند و این سgingال را مطرح می کنند: “اگر SNL قسمت پخش می شود و هیچ کس در توییتر کلیپی را به اشتراک نمی گذارد ، آیا واقعاً اتفاق افتاده است؟ ” خوب ، شکی نیست که کلیپ های کیم در توییتر قرار می گیرند – او کیم کارداشیان است. Gifs و میم های زیادی از لباس ها و لهجه های مختلف او ساخته شده است. بنابراین ، اگر این چیزی است که موفق است SNL gig بر اساس است ، او هیچ نگرانی در مورد ندارد.

خود کارداشیان در یکی از برنامه های تبلیغاتی خود برای برنامه آینده خود ، نکته خوبی را در مورد ظرفیت میزبانی خود بیان کرد. در کلیپ ، سسیلی استرانگ از کیم می پرسد: “پس کیم ، آیا از انجام طنز کمدی عصبی هستی؟” کیم گیج به سیسیلی نگاه می کند. “چرا ، من مجبور نیستم طرح بنویسم ، اینطور نیست؟” او می پرسد که سسیلی تأیید می کند که او طرح ها را نمی نویسد. “خطوط را حفظ کنید؟” کیم می پرسد و هالسی ، مهمان موزیکال این هفته ، به او یادآوری می کند که نه ، کارت هایی برای خواندن او وجود خواهد داشت. “بقیه مثل من خوب به نظر نمی رسند ، نه؟” کیم می پرسد و هر دو زن دیگر قبول می کنند که نمی کنند. کیم نتیجه می گیرد: “این خیلی آسان است ، و او واقعاً اشتباه نمی کند. کیم بخش بهتری از زندگی خود را مقابل دوربین ها قرار داده است. بنابراین ، بله ، او باید بتواند کمی شل شود تا کمی مسخره شود ، اما او یک حرفه ای است و می داند برای چه چیزی ثبت نام کرده است. کیم پیش از این بارها با رفتارهای بی دست و پا در مصاحبه ها و رویدادها خود را شرمنده کرده است – هرگز فراموش نکنید چه موقع پرینس به معنای واقعی کلمه مجبور شد کیم را از روی صحنه براند چون رقصش بسیار وحشتناک بود – تصور اینکه او دوباره چنین چیزی را پشت سر بگذارد و موافقت کند سخت است. به کنگره بدون اطمینان از اینکه می تواند آن را کنار بگذارد.

و در مورد ظاهر بهتر از بقیه … خوب ، کیم ممکن است نکته ای داشته باشد. غول زیبایی مدتی است که ظاهر خود را ارائه می دهد ، اما تماشای بازی Balenciaga اخیر او بسیار سرگرم کننده بوده است. در طول هفته ، در حالی که کیم در نیویورک به سر می برد و به سر می برد SNL استودیو ، او ظاهرهای مختلف چشم نوازی را پوشیده است ، اکثر آنها به طور چشمگیری تک رنگ هستند. در تبلیغات مختلف برای نمایش ، وفاداری به Balenciaga ادامه پیدا کرده است ، به این معنی که می توان انتظار داشت که او شنبه شب این مارک را بر تن کند. به علاوه ، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کانیه وست در حال حاضر در نیویورک است و به کیم کمک می کند تا در این کنگره شرکت کند. مطابق با صفحه ششم، کانیه “بی سر و صدا در مورد اجرای خود ، مونولوگ افتتاحیه خود” و ، احتمالاً مناسب ترین ، “حتی لباس های خود را برای نمایش” توصیه می کند. با توجه به این که بسیاری از SNL بازیگران این روزها یک پا (یا در مورد بوئن یانگ ، چکمه نقره ای نقره ای) در دنیای مد دارند ، یک لحظه Balenciaga شامل کل بازیگران می تواند راهی سرگرم کننده برای کیم باشد تا لمس خود را به نمایش اضافه کند.

اما گزارش می شود که کانیه تنها کسی نیست که به کیم کمک می کند. مطابق با TMZاو دیو چاپل ، میشل ولف ، الن دجنرس ، امی شومر و جیمز کوردن را نیز در جیب پشت خود دارد. در اصل او همه چیز را برای او در مورد برنامه شنبه در نظر می گیرد و با توجه به هیاهو در اطراف قسمت ، تعجب آور نخواهد بود اگر این هفته بیشتر تماشا شود تا گفته شود ، قسمت هفته گذشته با بازی Owen Wilson که به طور جدی بدون هیچ چیز زیادی گذشت یک نگاه تند در شب علاوه بر این ، اگر او عصبی شود ، بدون شک می تواند به تماشاگران زنده نگاه کند و مادرش ، کریس جنر ، را در حال فریاد کشیدن “تو عزیزم شگفت انگیز کار می کنی” پیدا کند. اگرچه در این مرحله ، او حتی ممکن است به آن نیازی نداشته باشد.