“شر” پارامونت+ثابت می کند که الهیات و علم با هم بهتر کار می کنند

خوش آمدید به W باشگاه تلویزیونی ، که در آن W سردبیران مجله یک برنامه تلویزیونی را به شما توصیه می کنند که زیاد تماشا کنید. از آنجا که هالووین در راه است ، نمونه های اکتبر ما نمونه ای ترسناک خواهند بود. این هفته ، بروک مارین ، ویراستار فرهنگ توصیه می کند شیطان، روال هیجانی فراطبیعی در Paramount+به

تماشا می کنی؟ شیطان؟ شاید نام آن را نشنیده باشید ، اما این سریال ، در حال حاضر در فصل دوم خود ، بی سر و صدا هر هفته در CBS در پس زمینه قرار دارد. وارد فصل اول شوید که برای پخش در Paramount+ در دسترس است و آن را خواهید یافت شیطان ثابت می کند که رویه مرده نیست

این برای یک پلتفرم جریان مانند Paramount+ یک معامله بزرگ است که به مخاطبان یک رویه هفتگی بدهد ، نه یک تعطیلات آخر هفته. در حالی که من هرگز علاقه زیادی نداشتم CSI یا NCIS، و آخرین باری را که برای تماشای یک برنامه جنایی هفتگی انتخاب کردم ، به خاطر نمی آورم (مگر اینکه قسمت های آن را بشمارید قانون و نظم که ممکن است مرا در سفر به خواب در هتل بیدار کند) ، شیطان مجموعه ای است که ارزش دیدن دارد ، به ویژه در هفته های منتهی به هالووین. در واقع ، اگرچه ممکن است عجیب باشد که بگوییم ، اما گاهی اوقات حتی آرامش بخش است.

ایجاد شده توسط رابرت کینگ و میشل کینگ (دو نفر پشت همسر خوب) ، شیطان دکتر کریستن بوچارد (کاتجا هربرز) ، یک روانشناس قانونی است که شغل خود را در دفتر دادستانی منطقه نیویورک ترک می کند تا خود را با کار دیوید آکوستا (مایک کلتر) ، که توسط کلیسای کاتولیک برای بررسی رویدادهای ماوراء طبیعی ، عمدتا اهریمنی استخدام شده است ، هماهنگ کند. دارایی ها و معجزات ادعایی ، و شریکش بن شاکر (عاصف مندوی) ، یک پیمانکار شکاک که همیشه برای هر پدیده ای که تیم با آن روبرو می شود توضیح علمی دارد.

دکتر بوچارد مادر متأهل چهار فرزند و یک کاتولیک است. جزئیاتی که به رشد شخصیت او در طول هر دو فصل مربوط می شود. او و دیوید ، که در حال تحصیل برای کشیش هستند ، این نوع رابطه معاشقه را دارند که به طور طبیعی برای شخصیت های آنها مشکل ساز است ، اما تماشای آنها هیجان انگیز است. همچنین گاهی اوقات یک کمدی تاریک است. همه اینها ممکن است احمقانه به نظر برسد که جدی گرفته شود ، اما باید به خاطر داشته باشید که پادشاهان می دانند چگونه یک برنامه شبکه ای قوی بسازند –شیطان کاملاً بازیگران هستند (و نگران نباشید ، کلیسای کاتولیک لزوماً در سراسر سریال به عنوان یک قهرمان نقاشی نشده است).

یک رویه واقعی ، هر قسمت یک پدیده ماوراء طبیعی جدید را برای بررسی این سه معرفی می کند (گاهی اوقات به دلیل مداخله دکتر للند تاونسند ، که یا توسط یک دیو تحت تسلط است یا فقط یک روانی است که دیگران را تشویق می کند تا کارهای شرور انجام دهند) به اولین قسمت از شیطان تمرکز بر امکان تسخیر اهریمنی است ، در حالی که دومی بر معجزه ای شبیه لازاروس تأکید می کند. آیا مردم فقط روانگردان هستند یا واقعاً تحت تسلط روحیات هستند؟ آیا واقعاً یک دختر جوان پس از اعلام مرگ از قبر باز می گردد یا بیمارستان فقط سهل انگاری کرده است؟ این یک معمای فلسفی است ، اما نمایش وقتی بهترین حالت خود را دارد که نشان می دهد چگونه علم و الهیات می توانند در کنار هم کار کنند تا به یک نتیجه برسند.