شایعات دوستیابی شکیرا و تام کروز در گرندپری F1

Shakira-ssance اینجاست. آخر این هفته از خواننده کلمبیایی تجلیل شد تابلو تبلیغاتیافتتاحیه جایزه زن سال در گالا زنان لاتین در موسیقی. این مناسبت اولین حضور عمومی ستاره پس از انتقال به میامی در ماه گذشته در میان جدایی یک ساله از فوتبالیست اسپانیایی و همسر سابق جرارد پیکه بود. روز بعد، شکیرا به متعصبان فرمول یک، میامیایی‌ها، و ظاهراً همه افراد در این بین پیوست تا از مسابقه بزرگ فرمول 1 شهر لذت ببرند.

برخلاف انتخاب لباس مینی مشکی اش برای گالا شب قبل، شکیرا رویکرد غیررسمی تری را برای مسابقه در پیش گرفت – با پوشیدن کت و شلوار تنه بریده سبز تیره، سایه های Loewe و شلوار ورزشی بزرگ. در حالی که بمب مات و مبهوت شده بود، او با آن مخلوط می شد تاپ گان: ماوریک ستاره، تام کروز، که در اینترنت غوغا کرد. طبق گزارش ها، کروز قرار بود در مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز سوم شرکت کند، اما در آخرین لحظه از این کار کنار کشید و یک پیام ویدئویی دراماتیک را انتخاب کرد که در کنسرت تاج گذاری پخش شد.

کریس گریتن/گتی ایماژ ورزش/گتی ایماژ

این زوج در حال صحبت در بخش VIP مراسم مشاهده شدند و پسر خواننده 46 ساله، میلان، گاهی اوقات مداخله می کرد. آیا این دو موسیقی و فیلم به سمت یک رمان عاشقانه در حال جوانه زدن هستند؟ یا فقط لذت بردن از جایزه بزرگ و رد و بدل کردن یادداشت ها در مورد ستاره های فوق العاده جهانی؟ در حالی که گزارش شده است که کروز از زمان طلاقش در سال 2012 از بازیگر زن کیتی هولمز عمدتا مجرد بوده است (به هر حال به طور علنی)، ممکن است خیلی زود باشد که بگوییم.

در ژوئن گذشته شکیرا جدایی خود از پیکه را به دلیل خیانت اعلام کرد. از زمان جدایی دراماتیک، ستاره در صحبت کردن در مورد این موضوع نسبتاً سخت صحبت کرده و در حضورهای عمومی خود نسبتاً محدود بوده است. در آغاز سال، او آهنگ “BZRP Music Session #53” را منتشر کرد که متن ترانه “زنان دیگر گریه نمی کنند، زنان پول تولید می کنند” را داشت و 14 رکورد جهانی گینس را شکست.

شکیرا در طی یک سخنرانی احساسی در مراسم لاتین Women in Music Gala بینش بیشتری در مورد دیدگاه خود پس از جدایی ارائه کرد. او ضمن پذیرفتن این افتخار که توسط همکار هنرمند کلمبیایی Maluma اعطا شد، گفت: «زمانی که بیشتر احساس گمشده‌ام کردم، موسیقی مرا در مسیر بازگشت به خودم قرار داد. «تنها یک زن می‌تواند عاشق شود تا زمانی که از هم جدا شود. می تواند با وحشیانه ترین صداقت صحبت کند. می تواند با عصبانیت آواز بخواند. در خلسه برقصید و با احساسات اشک در بیاورید. فقط یک زن می تواند این کار را انجام دهد.»