شاهزاده ویلیام فکر می کند میلیاردرها باید بر این سیاره تمرکز کنند ، نه بر فضا

شاهزاده ویلیام بسیار دوست دارد اگر میلیاردرها از تظاهر به فضانورد بودن دست بردارند. در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی ، پادشاه آینده از افرادی مانند ریچارد برانسون و جف بزوس انتقاد کرد که هر دوی آنها اخیراً در سفینه های اسباب بازی پسرانه خود بسیار بالا رفتند ، بدون اینکه مستقیماً نامی از آنها برده شود. در عوض ، ویلیام فکر می کند که پول آنها می تواند برای رفع خرابی های سلطنتی که ما اینجا روی زمین ایجاد کرده ایم ، صرف شود. با توجه به این که همه ما در اینجا گیر کرده ایم تا زمانی که کره زمین توسط خورشید سوزانده شود – با فرض این که انسان به این اندازه طول بکشد – ویلیام همه را به عنوان مسابقه فضایی افراد ثروتمند اوج نجومی بی پروایی نامید.

دوک کمبریج می گوید: “ما به برخی از بزرگترین مغزها و ذهنهای جهان برای تلاش برای تعمیر این سیاره نیاز داریم ، نه برای یافتن مکان بعدی برای زندگی و زندگی.” این سخنی برادر تسلا ، ایلان ماسک ، است که میلیاردها دلار برای تبدیل مریخ به کارخانه خودروهای برون سپاری شده در نظر گرفته است. ویلیام همچنین نگران است که فرزندان ما از جهان ثابتی به ارث نبرند و با ابراز تاسف از اینکه او می خواهد “چیزهایی که من از آنها لذت بردم: زندگی در فضای باز ، طبیعت ، محیط ، من می خواهم که این برای فرزندانم باشد ، و نه فقط فرزندان من. بچه ها اما بچه های بقیه اگر مراقب نباشیم از طریق کارهایی که اکنون انجام می دهیم از آینده فرزندانمان غارت می کنیم. “

و مطمئناً ممکن است بسیار غنی باشد ، بدون این که یک پادشاه واقعی از یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان با نحوه هزینه کردن سایر افراد ثروتمند تمسخر کند ، اما او یک نکته دارد. خطرات تغییرات آب و هوایی فرضی نیست. ما در واقعیت زندگی می کنیم ، موج گرما و بلایای طبیعی در حال افزایش است. اگر میلیاردرها پول خود را در مواردی مانند آموزش STEM برای کودکان ، کمک های مالی به محققان محیط زیست ، زیرساخت های شهرها برای زنده ماندن از سیل سرمایه گذاری کنند ، شاید بشریت بتواند شانس مبارزه داشته باشد. او گفت: “ما نمی توانیم باهوش تر صحبت کنیم ، کلمات هوشمندانه داشته باشیم اما عمل کافی نداشته باشیم.”

مسابقه فضایی میلیاردرها علاوه بر هدر دادن عظیمی از پول ، فوق العاده پیچیده نیز هست. وقتی بزوس با پوشیدن کلاه کابوی از موشک بیرون رفت و مانند یک کودک نوپا که تمام دیوارها را کشیده بود پوزخند زد ، در بین ما هیچ عکس العملی دفع کننده ای وجود نداشت. به جز ، می دانید ، فضانوردان واقعی، هیچ کس نیازی به رفتن به فضا ندارد – به ویژه هنگامی که کاری برای انجام در اینجا روی زمین وجود دارد. در غیر این صورت ، سیل فاجعه بار طوفان ایدا در مقایسه با بلایایی که برای بشریت در نظر گرفته شده ، می تواند سفری شاد به قصر باکینگهام به نظر برسد.