شاهزاده هری در مراسم تاجگذاری در ردیف سوم نشست و بلافاصله از زمین خارج شد

شاهزاده هری برای مدت طولانی در مراسم تاجگذاری حضور نداشت، اما به نظر می رسید با در نظر گرفتن همه چیز، اوقات خوبی داشته است. کوچکترین پسر شاه چارلز سوم سال ها با اعضای خانواده اش درگیر بوده است، تنش هایی که تنها در بحبوحه انتشار کتاب خاطرات او شعله ور شد. یدکی. با این حال، هری در طول روز بزرگ پدرش با روحیه نسبتا خوبی ظاهر شد، علیرغم اینکه به ردیف سوم سقوط کرد و ظاهراً تقریباً بلافاصله به کالیفرنیا بازگشت.

با همسر دوشس مگان مارکل که به همراه دو فرزند خردسال این زوج، آرچی و لیلیبت، در آمریکا می ماند، هری به پسرعموهایش، پرنسس یوژنی و بئاتریس، و همسرانشان جک بروکسبانک و ادواردو ماپلی موزی نزدیک شد. اتفاقاً، مدت‌ها شایعه شده است که پادشاه چارلز قصد دارد از وظایف سلطنتی شاهزاده‌های خونی، دختران برادر رسوایی‌اش، شاهزاده اندرو، کوتاهی کند. نه هری، نه یوگنی و نه بئاتریس به بقیه اعضای خانواده سلطنتی در بالکن کاخ باکینگهام برای پرواز نظامی در اواخر روز نپیوستند. این لحظه فقط برای «اعضای شاغل» و فرزندان خانواده اختصاص داشت.

WPA Pool/Getty Images Entertainment/Getty Images

WPA Pool/Getty Images Entertainment/Getty Images

هری تنها روز جمعه وارد کشورش شده بود و در یک پرواز تجاری به آنجا پرواز کرد. بر اساس گزارش های متعدد، او پس از مراسم ابی وست مینستر را ترک کرد و قصد دارد به سرعت به لس آنجلس برگردد تا چهارمین سالگرد تولد پسرش آرچی را جشن بگیرد.

دوربین ها هری را در حال تعامل با برادرش، شاهزاده ویلیام، نگرفتند. اما او در حال به اشتراک گذاشتن لبخند با عمه اش، پرنسس آن، عکس گرفت.

آن روز شایعات تبلیغاتی حداقل یک گوشت گاو را از بین برد. روزنامه‌های بریتانیا در اوایل هفته از حضور پرنسس یوژنی و بئاتریس در مراسمی با پخش‌کننده پیرس مورگان، که بارها مارکل را هدف قرار می‌داد، منتشر کرده بودند. ظاهراً هری آن را در برابر پسرعموهایش نگه نداشت. یک کارشناس سلطنتی به میرر گفت که بعید است هری با پسرعموهایش بر سر این موضوع “پل نهایی” را بسوزاند. در واقع، طبق گزارش های متعدد قبلی، یوژنی و بئاتریس از نزدیک ترین حامیان هری در خانواده گسترده تر در میان این اختلاف بودند.

WPA Pool/Getty Images Entertainment/Getty Images

عکس توسط YUI MOK/POOL/AFP از طریق گتی ایماژ