شانته برودوس نیروگاهی است که در پشت حرفه اسنوپ داگ قرار دارد

برای چندین دهه ، شانته برادوس در پشت صحنه به عنوان مشاور تجاری و محرمانه نزدیک یکی از کالوین کوردوزار برادوس جونیور معروف به اسنوپ داگ فعالیت می کرد – او همچنین همسر 23 ساله وی است. او از همان روزهای ابتدایی اسنوپ در ساختن آهنگ هایی مانند “Ain’t No Fun” نقش مهمی را ایفا کرده است. و اکنون ، او موقعیت خود را به عنوان یک مقام بانوی رئیس تعیین می کند. برادوس ، که Boss Lady Entertainment را تأسیس کرد و در اوایل سال جاری به عنوان مدیر او به تیم اجرایی اسنوپ معرفی شد ، همچنین هدایت مجموعه Broadus را بر عهده دارد ، مجموعه ای از روسری هایی که او با تمام خانواده خود ایجاد کرده است و قرار است در The Snoopermarket ، E-Snoop Dogg وارد بازار شود. سایت تجارت

برادوس در تماس تلفنی از لس آنجلس به من می گوید: “وقتی او همه اینها را شروع کرد ، من با او آنجا بودم.” “حتی قبل از اینکه او بیرون بیاید [as a musician]، من و دوستانمان طرفداران او بودیم. ما همیشه آهنگهای او را می شنیدیم و نظرات خود را می دادیم. وقتی او محبوب شد ، من هنوز در معاملات و پیشنهادات به آنها کمک می کردم. ”

در نتیجه ، برادوس بر همه جنبه های مشاغل متعدد اسنوپ داگ نظارت می کند: خط حشیش او ، Leafs by Snoop. روحیه ، بازی ، موسیقی ، تور ، تلویزیون و فیلم او. او همچنین با پسرش کوردل و دخترش کوری کار می کند ، که هر دو حرفه موسیقی را دنبال می کنند ، با استفاده از مشاغل تجاری که با رپر مشهور جهان انتخاب کرده است.

به نظر می رسد Cori الهام بخش بزرگی در پشت خط روسری Broadus Collection بود. در شش سالگی ، کوری با بیماری لوپوس تشخیص داده شد و موهایش شروع به ریزش کرد. برادوس می گوید: “من روسری به سرش می گذاشتم.” “و بنابراین او احساس نمی کند که تنها او روسری پوشیده است ، همه ما با او روسری پوشیده ایم تا احساس تنهایی کمتری داشته باشد.” برادوس و بچه هایش برای ایجاد خطی که “مثبت بود و بازتابی از همه چیز بود” ، رنگ های روشن و الگوهای خوش دست و پارچه ها را برای روسری انتخاب کردند.

به گفته Broadus ، مجموعه روسری اولین گام در یک نام تجاری سبک زندگی آینده است. تا کنون ، او با یک شمع در کنار روسری بیرون می آید – اما کالاهای دیگر ، از جمله ملافه و کالاهای خانگی ، در راه است.

در حال حاضر ، نگرانی فوری برودوس بر متمرکز ماندن فعالیتهای مختلف اسنوپ متمرکز است. او می گوید: “این افرادی هستند که همیشه نمی توانید به آنها اعتماد کنید.” او می داند که همیشه می تواند به من اعتماد کند. بنابراین او می خواست جهان بداند که همسرش را در کنار خود دارد و به او کمک می کند. او می خواست یک زن قوی رهبری کند. و البته ، این من هستم. من خانم رئیس هستم. ”