سینتیا اریوو کاملاً در تیم جانت جکسون قرار دارد

زندگی یک دانشجو یک تعهد 24/7 است. تحلیل مداوم توییت های عجیب و غریب ستاره محبوب شما ، داستانهای مرموز اینستاگرام یا طول دم اسبی آنها می تواند خسته کننده باشد. گاهی اوقات حتی بزرگترین طرفدار سزاوار یک روز تعطیل معمولی است و سینتیا اریوو اینجاست تا به ما نشان دهد که چگونه استن استایل انجام می شود. نکته مهم: همه اینها در مجموعه کنسرت است.

اریوو به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران با پیراهن بزرگ جنت جکسون به جشنواره بین المللی فیلم ونیز رسید. صفحه اصلی او به جهان می گوید که در بحث اخیر اینترنت در مورد اینکه آیا جکسون یا مدونا ملکه واقعی پاپ هستند ، در توییت اخیر لیزو شروع شد. پاسخ: وجود ندارد اشتباه پاسخ. و مطمئناً جکسون شایسته قدردانی است. او یک موسیقیدان فوق العاده با استعداد ، یک نابغه زیبایی شناسی است ، و همانطور که بیلی آیچنر خاطر نشان می کند ، او دهه ها “کم ارزش” بوده است ، یک جنایت فرهنگی است. پیراهن اریوو به ما یادآوری می کند که از الکسا بخواهیم “Control” را بازی کند و ما قول می دهیم همیشه به نام جکسون احترام بگذاریم.

ظاهر او معمولاً با شلوارهای جین پهلو پهن ، لمس راحت با پیراهن ترد سفید و عینک آفتابی فیروزه ای غول پیکر گوچی ، پوشیده می شود. و از آنجا که او با قایق وارد شد – ونیز یک شهر شناور است ، بالاخره – کفش های کتانی او را خشک نگه می داشت. این یک راز سبک است که گوتهای مرکز خرید در اواخر دهه 90 کامل شدند: هرچه کفش ها بالاتر باشند ، شلوارهای غول پیکر شما کمتر در زیر باران از بین می روند. اریوو لباسش را با گوشواره های حلقه طلا ، کیف چرمی ترک خورده و تن الماس که گوش ها و زنجیرهای گردنبندش را تزئین کرده بود ، ست کرد. عکسهای بیشتر از ظاهر او را در زیر ببینید.

عکس: Jacopo Raule/Getty Images.

عکس: Jacopo Raule/گتی ایماژ.