سیمون اشلی را در اولین تریلر فصل دوم “Bridgerton” ببینید

به نظر می رسد ممکن است یک “الماس اولین آب” در لندن وجود داشته باشد و او یک الماس تندرو است. نتفلیکس به تازگی اولین نگاه خود را به فصل دوم صابون سکسی و دوران رجنتسی خود ، بریگرتون، و همه نگاه ها به سیمون اشلی در نقش کیت شارما است.

در این کلیپ ، کیت در حال صحبت کردن درباره آنتونی بریگرتون (جاناتان بیلی) است زیرا در حال بحث در مورد “بسیاری از الزامات خود برای همسر” است. کیت تحت تأثیر قرار نگرفت ، آنتونی را به جای خود می گذارد و از ویکنت می پرسد: “وقتی موفق شدید این الگوی فضیلت را پیدا کنید ، هر چیزی که باعث می شود فکر کنید او لباس شما را قبول می کند؟” سپس او می رود و شوکه می شود.

مطابق با هفته نامه سرگرمی، کیت و آنتونی دست و پا به پا ادامه خواهند داد ، حداقل در قسمت اول فصل ، زیرا آنتونی خواهر کیت ، ادوینا ، با بازی چاریترا چاندران را مورد توجه قرار می دهد. اگرچه در ابتدا ، کیت معتقد نیست که آنتونی بازی مناسبی برای ادوینا است ، اما در نهایت ، او شروع به ایجاد احساسات خود نسبت به او می کند.

چندران در رویداد طرفداران Netflix در تعطیلات آخر هفته در مورد خواهران شارما بیشتر صحبت کرد. کیت و ادوینا تازه وارد شهر شده اند و مجبورند بدون پدر با بازار ازدواج روبرو شوند. به همین دلیل ، چندران گفت که خواهران “بسیار احساس می کنند که خارجی هستند” و “نماینده تماشاگران هستند [viewpoint]. »

فصل دو از بریگرتون در سال 2022 به نتفلیکس می رود و در حالی که رژی ژان پیج برنمی گردد ، بسیاری از بازیگران اصلی برای دور دوم باز می گردند ، از جمله فیبی دینور ، نیکولا کاولان ، ادجوآ اندوه و دیگر.