سنت سینترا بهار 2022: شورش رنگ در پیک نیک روانگردان

طراح سینترا مارتینز درباره بهار 2022 سنت سنترا ، که روز سه شنبه در یک ساختمان نسبتاً غیرقابل توصیف به نام “غریبه در آشپزخانه جهنم” ، گفت: “پیام هرج و مرج است ، هرج و مرج کامل است.” سرسرای فولادی و بتنی واقع در 303 خیابان 57 وست ، دنیای فانتزی را در پشت ، پشت یک جفت پرده مخملی نارنجی تکذیب کرد. اتاق با موکت فضانوردی فرش شده بود و صندلی های چمنی تاشو و خانه عروسکی از کف تا سقف پر شده بود. یک گوشه دارای یک آبشار تیکی بود ، گوشه دیگر با یک صفحه امتیاز روشن تزئین شده بود-در کنار آن ، یک غرفه DJ با یک توپ دیسکو. یک فیل متحرک با یقه طلا سرش را به اطراف چرخاند. این مکان شبیه یک مهمانی باغی بر روی داروهای روانگردان بود.

این محل دومین مجموعه سنت سینترا بود ، اولین مجموعه در هفته مد نیویورک. از زمان راه اندازی در ماه فوریه ، این مارک مورد علاقه کالی اوچیس ، صبحانه ژاپنی و کیم پتراس قرار گرفته است-آخرین جلد آلبوم آنها دارای ظاهری سر تا پا به نام سنت سینترا ، از جمله یک کمان صورتی غول پیکر در موهای او است. وسایل عجیب و غریب و عاشقانه مارتینز به سیدنی سوینی و همچنین اولیویا رودریگو که در موزیک ویدئوی “Brutal” خود از لباس لوله ای و شلوار تمیز سنت سینترا استفاده کرده بود ، وارد شد. به راحتی می توان فهمید که چرا برچسب اینقدر محبوب شده است. کدهای مارک سنت سینترا به وضوح در حال حاضر است – با توجه به گرایش های کرستری ، فرار و فانتزی – اما هنوز هم به چیزهایی برمی گردد که هزاره ها ممکن است در دوران کودکی دیده باشند. فصل گذشته ، مجموعه مارتینز از دلقک ها ، لباس یکنواخت و “سفر اسیدی به بارنوم و بیلی” الهام گرفت. این بار ، انجمن ها باقی ماندند – به ویژه در آن اتاق پر از کنجکاوی.

اما همانطور که سینترا بعد از نمایش به آن گفت ، بهار 2022 از کاریکاتورهایی که او بیشتر اوقات خود را در قرنطینه تماشا کرده بود ، الهام گرفت. او تیک زد پلنگ صورتی قبل از شناسایی پیاده روی ستاره ای به عنوان منبع الهام دیگری او گفت: “من واقعاً به فانتزی یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه 1960 علاقه داشتم.” “من احساس می کردم که به خوبی با این آب و هوایی که در آن زندگی می کنیم ، مرتبط است ، آینده نامعلوم.”

نگاه بهار مطمئناً شرکت کنندگان را از هرگونه فکر درباره همه گیری دور کرد. رنگهای آشفته ، راهی برای سینترا برای انتقال گرایش به “خوش بینی رادیکال” ، از این امر اطمینان حاصل کرد. دامن های ماکسی شفاف با رنگ صورتی داغ پر از ستارگان بود ، در حالی که یک مدل لباس پر پر رنگی به سبک ژوزفین بیکر پوشیده بود ، یک توله سگ چای خوری که زیر بازوی او قرار داشت. یک لباس کرست دار صورتی با دامن تور و کمان های کوچک متصل ، صدای نفس های قابل توجهی از جمعیت را به خود جلب کرد ، که چهره های آنها نشان می داد عمیق ترین تخیلات آنها درست در حال حرکت در فضانوردی است.

مارتینز در لس آنجلس بزرگ شد ، جایی که شروع به کار در زمینه مد کرد – او قبل از مهاجرت به نیویورک و کارآموزی در Thom Browne و Wiederhoeft در بخش لباس تئاتر دبیرستان کار می کرد. در سن 24 سالگی ، او در دوران ایمو ایمو 2010 قوی تربیت شد ، و هدف آن این بود که از طریق زیبایی های نمایشی روی باند خود هدایت شود. او می گوید: “من واقعاً به نقطه ای که همه چیز عجیب و غریب می شود علاقه مند هستم ، جایی که آنها دیگر آشنا نیستند اما هنوز راحت هستند.” این به قطرات رنگ درخشان و رنگارنگ روی پیشانی مدلها و پرهایی در موها و ناخنهای آنها تبدیل شده است. مارتینز افزود: “من عاشق افسانه ها هستم.” “من همه چیز جادویی را دوست دارم ، درخشان – هرچه برای من خارق العاده تر ، واقعی تر باشد.”

طراح گفت که این مجموعه کاوش موضوعات فصل گذشته است که مربوط به زنانگی است. او راه راه های لباس زنانه و لباس های بافته شده را انتخاب کرد و رنگ شباهت آنها را بیشتر کرد ، سپس طیف رنگ های خود را گسترده کرد. او می گوید: “من واقعاً علاقه مند بودم که با رنگ هایی کار کنم که برایم راحت نبود.” “آنها بسیار متناقض هستند ، رنگ ها ناخوشایند هستند ، آنها بلند هستند. می خواستم راهی پیدا کنم که آنها را زیبا کند. “

اشتیاق عفونی مارتینز را می توان در لباسی که می پوشد احساس کرد. برای تعظیم بعد از نمایش ، طراح با پشت سر گذاشتن انرژی ، پرده های مخملی نارنجی رنگ را پوشانده بود ، دامن پر پر صورتی ، گردن خاکستری خدمه ، و یک عینک چشمی بطری کک با قفل و حلقه به آنها وصل شده بود.

او بعداً به من گفت: “این فصل ، من آموختم که چگونه به خودم فرصت و آزادی کاوش را بدهم.” در ماه ژانویه بود که او شروع به کار روی مجموعه کرد ، هنوز در زمان وحشتناک همه گیری همه گیر. اما مارتینز آن را گشایشی برای الهام می دانست. او می گوید: “من همیشه سعی می کنم بدبختی هایم را به یک خبر خوب تبدیل کنم.”