سرم ضد لک سیزلی مایع طلایی ضد ملاسما است

من نه متخصص پوست هستم و نه متخصص زیبایی هستم ، و خدا را شکر قادر متعال ، من یک تأثیرگذار TikTok نیستم. اما من زنی هستم که سالهاست با ملاسما روی صورتم سر و کار دارم. من سعی کردم و در مورد آنچه در روی زمین وجود دارد تحقیق کردم و در جستجوی درمانی بودم تا خود را از شر این بیماری پوستی خلاص کنم – و بنابراین خود را فردی متخصص در این زمینه می دانم.

با تحقیقات گسترده خود ، من فهمیدم که هیچ درمان واقعی وجود ندارد. هنگامی که به ملاسما مبتلا شدید ، هیچ راهی برای خلاص شدن از شر آن وجود ندارد. فقط می توانید آن را مدیریت کنید و سعی کنید از بدتر شدن آن جلوگیری کنید. من همچنین متأسفانه چندین هزار دلار بعداً آموخته ام که لایه برداری ، لیزر و رژیم های پوستی چند مرحله ای دردناک و گران قیمت که شامل مخلوط قوی هیدروکینون ، ویتامین C و رتینول ها است ، ممکن است برای مدتی از شر رنگدانه ها خلاص شود ، اما در دراز مدت ، این محصولات و درمان ها ملاسما را بدتر کردند. چیزی که هر متخصص پوست باید به شما بگوید این است: از ترکیبی از محصولات درجه بالا و غیر تهاجمی همراه با کرم ضد آفتاب و یک کلاه عالی استفاده کنید.

با توجه به همه اینها ، من هنوز دائماً در جستجوی محصولاتی هستم که می تواند کمک کننده باشد. سیسلی ، برندی که من از طرفداران شناخته شده آن هستم ، به تازگی با یک سرم لکه تیره جدید از خط Sisleya خود به نام L’Integral Radiance Anti-Dark Spot Serum عرضه شد. در حالی که من این خط را دوست دارم ، مخصوصاً همنام Sisleya ، هنوز با عدم قطعیت به استفاده از آن نزدیک شدم.

پس از یک ماه استفاده از این محصول در صبح و شب ، من کاملاً عاشق کار آن هستم. رضایت من دو قسمتی است: قوام سرم نازک و سریع جذب می شود. احساس خوبی نداشتن چیزی سنگین یا چسبناک روی پوست. بلافاصله ، چهره من به طرز قابل توجهی روشن تر و درخشان تر از همه سال به نظر می رسید.

سیسلی از دانه جو دوسر و عصاره برگ جینکو بیلوبا در فرمولاسیون استفاده می کند – این ترکیبات ضمن افزایش درخشندگی به بهبود کیفیت کلی پوست کمک می کند. این محصول از این جهت که از عصاره لانسیوم استفاده می کند منحصر به فرد است که به جلوگیری از تولید ملانین کمک می کند. همراه با هگزیلرسورسینول ، عصاره رنگ پوست را یکنواخت می کند و با هم کار می کنند تا واکنش طبیعی پوست شما را برای ایجاد رنگدانه بیشتر متوقف کند. از نظر اثرات طولانی مدت ، متوجه شدم که هیچ نقطه جدیدی وجود ندارد-و ، شاید اضافه کنم ، من در لس آنجلس زندگی می کنم. انگار در زمستان از اسلو نمی نویسم. به لطف چندین موج گرما در ماه گذشته به تنهایی در معرض گرما و خورشید هستم. بله ، سرم ضد لک L’Integral Radiance ضد لک گران است ، بطری آن 570 دلار است ، اما من ترجیح می دهم این قیمت را بپردازم تا از چیزی استفاده کنم که صادقانه از پوست من راضی است و واقعاً کار می کند.