ستاره بلا حدید، لولا لئون و امبر والتا در جدیدترین مجموعه موگلر

همه یک صندلی در ردیف جلو برای نمایش باند پاییز/زمستان ۲۰۲۱ موگلر دارند. برای دومین فصل متوالی، مدیر خلاق خانه، کیسی کادولادر، تصمیم گرفت که نمایش سنتی مبتنی بر کت واک را برای ارائه ویدیو کنار بگذارد، نمایشی که بینندگان را در میانه تماشا قرار می دهد و نتیجه منحصر به فرد موگلر است.

بلا حدید، لوردس «لولا» لئون، امبر والتا، و مدل‌های دیگر با لباس‌های اندام چسبان، تاپ‌های توهم‌آمیز و لباس‌های زنجیردار به باند فرودگاه می‌پیوندند. گاهی اوقات، این مدل‌ها با لباس‌های سفید رنگ پشت سرشان دیده می‌شوند که حرکات مدل‌ها را تقلید می‌کنند یا ظاهر خودشان را نشان می‌دهند. مواقع دیگر، آن چهره‌های سایه‌ای مدل‌ها را هنگام سقوط ناگهانی می‌گیرند، اما دوباره به‌طور مرموزی دوباره بلند می‌شوند.

Cadwallader گفت: “تنها بخش بزرگی از من وجود داشت که اینطور بود که نمی توانم به اجرای یک نمایش معمولی برگردم، به مردم نیاز دارم که از کیک یا چیزی بیرون بپرند.” کتاب مد CR. “شما نمی توانید آن کارها را به راحتی انجام دهید، اما در یک ویدیو، می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید.”

این ویدیوی هشت دقیقه‌ای که توسط Torso Solutions ایجاد شده است، یک محیط عالی برای مجموعه پاییز/زمستان است که جدیدترین پارچه Cadwallader، “تکنو jersey” را به نمایش می‌گذارد که توسط طراح به عنوان “این نوع عجیب و غریب از مخمل، قسمتی از وینیل، توصیف شده است. پارچه فوق العاده براق و کشسان.» و به لطف مدل see-now-buy-now Mugler، پیشرفت فناوری با توانایی خرید ظاهری در سایت این برند، تنها لحظاتی پس از تماشای نمایش ادامه دارد. Cadwallader گفت: “من فقط می خواهم مشتری را به آن لحظه میل وصل کنم.” ووگ

البته، برخی چیزها در صنعت مد هرگز تغییر نمی کنند، مانند ارائه یک سخنرانی با نام های بزرگی مانند حدید، والتا و لئون. در حالی که والتا و لئون در این فصل بسیار شلوغ بوده اند، نمایش موگلر اولین نمایش حدید پس از مدتی است، پس از انصراف از اکثر ماه های مد امسال. ستاره نمایش، با این حال، غیرقابل انکار Cadwallader است، که خود را به عنوان مردی که پشت لباس مورفولو در انتهای ویدئو قرار دارد، نشان می دهد و در تمام مدت طناب ها را می کشد.