ساویتی هالی بری را برای لباس گربه زن خود به خدمت گرفت

بحث در مورد اینکه چه کسی زن گربه‌ای را به بهترین شکل به تصویر کشیده است، بحث داغی بوده است، زیرا منتظریم زوئه کراویتز این شخصیت را در فیلم آینده ایفا کند. بتمن در کنار رابرت پتینسون کراویتز آخرین بازیگر از مجموعه بازیگران زن خواهد بود که دست خود را در مورد سارق نقابدار امتحان می کند، اما سویتی اینجاست تا به همه یادآوری کند که هالی بری، که این شخصیت را در سال 2004 به تصویر کشید. زن گربه ای سزاوار احترام است بنابراین، خواننده رپ از لباس هالووین خود به عنوان فرصتی برای احترام به این بازیگر استفاده کرد.

روز جمعه، Saweetie ویدیویی را در یک نسخه بازسازی شده از ظاهر نمادین بری منتشر کرد که شامل یک سوتین چرمی، بند های متقاطع، شلوار خراشیده و البته سر گربه است. ساویتی به وضوح خودش را احساس می کند تا زمانی که بری ظاهر می شود و سوال می کند که سویتی چه می کند. آن دو درگیر اندکی خیره شدن می شوند، که به تایید بری از سویتی ختم می شود، که سپس آنطور که فقط زن گربه ای می تواند از پشت بام می پرد.

ساویتی در توضیح اینستاگرام خود نوشت: “باید بهترین زن گربه ای را که تا به حال این کار را انجام داده است بپوشم.”

بری اخیراً درباره نقش خود در نقش زن گربه ای صحبت کرد که توسط منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت و پس از اکران در دو دهه پیش، جایزه Razzie را برای بدترین بازی برای او به ارمغان آورد. اخیراً پیش از بتمن، برخی از آنها شخصیت بری را با چشمان مهربان‌تر بازبینی کرده‌اند. یکی از طرفداران اخیراً در توییتی نوشت: «متاسفم، اما هالی بری نقش زن گربه‌ای خود را خورد، نمی‌دانم چرا مردم از این فیلم‌ها متنفرند، اردوگاه است». “عاشقشم.” بری به این توییت پاسخ داد و نوشت: «من همه چیز را می بینم زن گربه ای عشق، همه بچه ها 17 سال پیش کجا بودید؟ خب، ما الان اینجا هستیم، هالی، و هیچ جا نمی‌رویم.