ساندویچ زیبایی ایوان پول در غذاهای مت گالا آماده می شود

برای هر ستاره ای که در Met Gala شب گذشته روی فرش قرمز قدم می زند ، منصفانه است که بگوییم آمادگی برای جذاب ترین شب مد روزها ، هفته ها و حتی ماه ها پیش آغاز شد. به سختی می توانید کلمه “ساندویچ” را در این دوره آماده سازی شدید پیدا کنید – یعنی مگر اینکه شما یکی از افراد خوش شانس باشید که موفق به دریافت چهره معروف ساندویچ زیبایی از متخصص زیبایی و پادشاه پوست ایوان پول شده اید. به هیچ چهره دیگری وجود ندارد که بیشتر از سوی فهرست های هالیوود و نخبگان مد ، با دست پایین درخواست شده باشد. درمان مبتنی بر فرکانس رادیویی غیرتهاجمی از این نظر منحصر به فرد است که ظاهری کاملاً مجسمه شده و سالم به پوست می دهد بدون هیچ گونه کشش ، لایه برداری و ایجاد فشار. برنامه پل اغلب بی وقفه است – و قابل درک است ، این هفته بیشتر از بقیه سال – اما او همچنان با بسیاری از شرکت کنندگان دیشب ، از جمله کری مولیگان ، زوئه کراویتز ، کارلی کلوس و تسا تامپسون ، شبانه روزی کار می کرد. پول موفق شد کمی وقت بگذارد تا با او چت کند W در مورد همه شخصی سازی های مربوط به مدیریت صورت تخصصی وی ، همراه با عناصری که برای حفظ پوست در بهترین سطح خود استفاده می شود.

آیا در مورد آرام کردن اعصاب مشتریان مشهور خود قبل از لحظه مد بزرگ آنها رازی دارید؟

من هر درمانی را با نیت و با یک شعار شروع می کنم: عشق ، زیبایی ، انرژی. این باعث ایجاد یک تجربه متفکرانه و م effectiveثر می شود. و من موسیقی بازی می کنم – لیست پخش فعلی من ترکیبی از بولروهای کوبا ، جین بیرکین ، ون موریسون و لیندا رونستاد است.

شما گفته اید که روش ساندویچ زیبایی را با توجه به هر صورت و نیازهای فردی آن تنظیم می کنید. چگونه تکنیک ساندویچ زیبایی را روی صورتهایی مانند زوئه کراویتز یا تسا تامپسون شخصی کردید؟

من می گویم پوست مجسمه دار ، نه پوست درخشان ، هدف است. روش من بسته به زمان روز تغییر نمی کند. به یاد داشته باشید ، ساندویچ زیبایی یک صورت سنتی با عصاره یا ماسک نیست و غیره این یک روش مراقبت از پوست با تکنولوژی بالا است که من برای تقویت ویژگی های صورت ، سفت کردن پوست و کمک به کاهش چین و چروک ایجاد کردم. ساندویچ زیبایی دارای یک دستور اختصاصی است که آن را بسیار مثر می کند. بسته به آنچه مشتری می خواهد روی آن تمرکز کند ، دستور غذا را تغییر می دهم. از آنجایی که روش من در مقایسه با بزرگنمایی در مورد ارتفاع است ، می توانید بر روی دو یا سه ویژگی صورت تمرکز کنید. به عنوان مثال ، آرایشگر کارلی ، هونگ وانگو ، می خواست یک نگاه برجسته و محکم به پوست او داشته باشد – یک صورت “چنگ زده” برای تکمیل الهام بخش آرایش او ، با تمرکز بر ارتفاع گوشه چشم او.

اگر فردی از جوش آکنه رنج می برد ، قبل از رویداد چه روشی را دنبال می کنید؟

من استخراج انجام نمی دهم یا بر روی شکست ها تمرکز نمی کنم. مشتریان برای لیفت غیر تهاجمی و مجسمه سازی صورت با استفاده از فرکانس رادیویی پیشرفته ، به صورت لایه ای مانند ساندویچ به من مراجعه می کنند. با این وجود ، چند استرس برای این مت گالا رخ داده است. من بسیار خوش شانس بوده ام که با برترین تیم چهره گرای باربارا اشتورم کار کردم ، تیمی که برای مراقبت از هر یک از دوستان کوچک که مایل به شکستن مهمانی بودند آماده همکاری بوده است. چیزی که این تنظیم را منحصر به فرد کرد این است که ما ساندویچ Sturm خود را ایجاد کردیم. آنها ساندویچ را آماده می کردند ، سپس من آن را می پختم ، و سپس پانسمان Sturm برای درخشندگی اعمال می شد.

آیا چیزی وجود دارد که به مشتریان خود توصیه می کنید یک یا دو هفته قبل از یک رویداد بزرگ اجتناب کنند؟

بله ، از قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب خودداری کنید زیرا آب بدن را کم می کند ، از هرگونه روش های تهاجمی یا خشن که می تواند مانع پوست را ضعیف کند ، اجتناب کنید و با محصولات جدید مراقبت از پوست آزمایش نکنید.

خستگی نقش بسزایی در کیفیت پوست دارد. چگونه می توان چشم های خسته را قبل از رویداد احیا کرد؟

این اصلی ترین دلیلی است که مشتریان به سراغ من می آیند – وقتی پوستشان خسته به نظر می رسد ، آنها را بالا می آورند. بسیاری از پوست به غذاهایی که ما می خوریم مربوط می شود ، بنابراین من رژیم غذایی قلیایی را برای کاهش اسید بدن توصیه می کنم ، که می تواند درخشندگی پوست را از بین ببرد. آب رسانی کلیدی است! من روزانه سه تا چهار لیتر آب (فقط بطری های شیشه ای – نه پلاستیکی!) توصیه می کنم. و در صورت امکان با استفاده از محفظه هایپربار. همچنین دوش گرفتن را با آب سرد یا سرد شروع کنید. آب گرم واقعاً آب بدن را کم می کند و برای آن مناسب نیست ، به ویژه قبل از یک رویداد.

آیا محصولی وجود دارد که برای پوست خسته معجزه کند؟

پوست خسته فاقد آب یا آبرسانی است. برای رفع تشنگی ، سرم هیالورونیک دکتر باربارا استورم را به شدت توصیه می کنم. دارای پنج وزن مولکولی مختلف اسید هیالورونیک است که پوست را با آب پمپ می کند. با این حال ، فقط آب کافی نیست. سپس باید از سرم برای قفل کردن آب استفاده کنید-کرم ضد پیری فوق العاده دکتر باربارا استورم را امتحان کنید. این محصول ضروری است!

چه توصیه هایی برای پوست در طول یک شب طولانی مانند Met Gala دارید – جایی که آرایش ساعت ها ادامه دارد و شراب یا شامپاین زیادی در آن دخیل است؟

مطمئن شوید که با گلوتاتیون از کوکتل IV تزریق زیبایی استفاده می کنید یا به مبارزه با خستگی و کم آبی بدن کمک می کنید.

روش ترجیح شما برای پاک کردن آرایش در پایان یک شب طولانی چیست؟ آیا طرفدار پاک کننده های کرم یا مومیایی هستید یا تمیز کردن مضاعف را ترجیح می دهید؟

من از طرفداران بزرگ پاکسازی ملایم هستم. من واقعا از شوینده های تند یا پاک کننده هایی که قلیایی زیادی دارند ، خوشم نمی آید. من دوست دارم که تمیز کردن را با آب میسل ترکیب کنم. من یک تونر بسیار ملایم با pH متعادل دوست دارم ، به همین دلیل است که من تونر باربارا اشتورم را بسیار دوست دارم ، زیرا دارای بتا گلوکان است.

آیا به مشتریان توصیه می کنید شب ها با مرطوب کننده برای پوست خود بخوابند؟

نمیدونم. بهترین سرمایه گذاری برای پوست شما کم ارزش ترین سرمایه گذاری است: خواب. از همه مهمتر ، خواب زیبا یا خواب پوستی ، به همین دلیل انتخاب یک تشک کاملا طبیعی و غیر سمی بسیار مهم است. البته تشک انتخابی من Hastens است. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که تشک های Hastens را برای تخت در آبگرم خود دارم. در طول آماده سازی Met Gala ، همه مشتریان من از ساندویچ زیبایی خود روی تشک مجلل 55،000 دلاری Hastens که برای من کرم د لا کرم است لذت بردند. این یک سرمایه گذاری برای زیبایی و پوست شماست. مردم از من می پرسند چرا من اینقدر خوب به نظر می رسم و بله ، این ساندویچ زیبایی است ، اما بیشتر آن تشک است. من بیش از شش سال است که روی این تشک ها می خوابم و آنها برای من تغییر دهنده بازی بودند.

آیا از سال های گذشته از گالاس مت مورد علاقه دارید؟

من عاشق مانی کیت و اشلی اولسن بودم اردوگاه: نکاتی درباره مدبه