سافاری های مقرون به صرفه در آفریقای جنوبی

[Updated July 2021]

آن زمان از سال برای بازیهای صبحگاهی ، قمقمه های پر از چای داغ ، ناهار ، آتش سوزی ، آسمان پر از ستاره و غروب آفتاب پرتقال است. ما مقرون به صرفه ترین مکانها را برای فرار به بوته های سراسر کشور از مجتمع های بودجه واقعی تا اقامتگاههای لوکس با قیمت مناسب انتخاب کرده ایم. بدون ترتیب خاصی ، در اینجا لیستی از 10 سافاری مقرون به صرفه در آفریقای جنوبی آورده شده است.

خلاصه بودجه:

ذخیره گاه طبیعی دره امگنی | هوویک

سافاری های مقرون به صرفه

با احترام به tommovillus از طریق اینستاگرام

در مرکز شهر میدلندز ، سه کلبه مهمانی اصلی اما با امکانات عالی موجود است که همگی دارای مناظر شگفت انگیز از دره سرسبز امگنی هستند. کلبه این زوج به زیبایی با دوش حمام ، میز ناهار خوری و لوازم آرایشی رایگان مجهز شده است. کلبه سه خوابه بین دو نهر قرار گرفته است و حداکثر 6 مهمان را در خود جای می دهد. کلبه ها دارای امکانات برایی ، نظافت روزانه و پارکینگ رایگان در محل هستند.

اقامتی در کلبه های دره امگنی رزرو کنید

کمپ ببیزو بوش ، ایتالا | کوازولو-ناتال

این ذخیره گاه کمپ های بوته جوی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. اردوگاه ببیزو بوش می تواند میزبان هشت نفر در دو واحد چهار خوابه جداگانه باشد که هریک دارای دو اتاق ، یکی با یک تخت دو نفره و دیگری دو تخت یک نفره است. هر واحد دارای دوش آب گرم و سرد جداگانه و توالت است. یک منطقه برای و آتش سوزی وجود دارد که توسط یک مهماندار در محل سرویس می شود. یک محیط بازی در دسترس است تا شما را به پیاده روی هدایت کند. اگر خوش شانس هستید پلنگ ، کرگدن و فیل را ببینید.

تقریباً در نیمه راه بین دوربان و ژوهانسبورگ ، iThala را در ساحل جنوبی رودخانه پنگولا خواهید یافت. به عنوان پاداش ، این ذخیره بدون مالاریا است.

اقامتی را در کمپ ببیزو بوش رزرو کنید

نی ، اتالا | کوازولو-ناتال

reed_bushcamp_view

این اردوگاه ، مشرف به رودخانه Ncence ، حریم خصوصی کاملی را ارائه می دهد. دارای پنج واحد دو خوابه و سه دستگاه وضو آب سرد و گرم با توالت فرنگی است. سالن عمومی/اتاق ناهار خوری/آشپزخانه در بالای یک تخت آفتابگیر و منطقه برآی قرار گرفته است و تماشای بازی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

اقامتی را در کمپ بوش ملانگنی رزرو کنید

پارک فیلهای ادو | کیپ شرقی

اقامت در سافاری های مقرون به صرفه Addo

با اجازه Patheka Ncwana از طریق اینستاگرام

سومین پارک بزرگ آفریقای جنوبی طیف وسیعی از فعالیتها را ارائه می دهد. حتی می توانید نهنگ ها را از مناطق ساحلی پارک مشاهده کنید. مراقب فیل ها ، شیرها ، کفتارهای خال دار ، بوفالو کیپ و سوسک سرگین بدون پرواز باشید.
در فصل خشک بین ماههای مه و سپتامبر نرخهای کمتری را خریداری کنید. نرخ های فصل بالا از ماه اکتبر تا مارس شروع می شود ، به ویژه در اطراف تعطیلات مدرسه.

اقامت خود را در پارک فیلهای Addo رزرو کنید

منطقه حفاظت شده ویتس کالاهاری

witsand

زیبایی وحشی و دورافتاده کالاهاری را در ویتسند کشف کنید. شما آنتلوپ بیابانی را مشاهده خواهید کرد ، پرندگان از همه نوع و از زیبایی خشن تپه های قرمز و سفید موج دار شگفت زده خواهید شد.
قیمت کلبه های مجلل و پذیرایی یک سرقت است که فقط از 1،350 ریال برای هر کلبه شروع می شود. اگر ترجیح می دهید زیر ستاره ها چادر بزنید ، محل کمپ برای دو نفر فقط R230 است.

رزرو خانواده در Witsand Kalahari

لوکس با قیمت مناسب:

Mavela Game Lodge | کوازولو-ناتال

لژ بازی mavela

برای تجربه یک سافاری درجه یک و ساحلی در چادر ، که بانک را شکست نمی دهد ، Mavela Game Lodge را در نظر بگیرید. آنها یک بسته همه جانبه و همچنین شام خصوصی برای کمی عاشقانه ارائه می دهند.
تجربه فوق العاده لوکس بوته ای را در یکی از پنج چادر مهمان خود تجربه کنید ، بازیهای روزانه را با وسیله نقلیه باز 4 × 4 ، وعده های غذایی روزانه ، قهوه صبحگاهی ، صبحانه کامل انگلیسی ، چای زیاد و شام لذیذ سه وعده ای نیز تجربه کنید. به عنوان چای و قهوه تمام روز ، آبجو محلی ، شراب ، مشروبات الکلی و نوشابه.

اقامت خود را در Mavela Game Lodge رزرو کنید

کوه کامدبو | کیپ شرقی

سافاری مقرون به صرفه Mount Camdeboo

این مزرعه بازی باشکوه کارو درست در شرق Graaff-Reinet منتظر استقبال شما است. Camdeboo به معنی “محل تپه ها یا استخرهای سبز” در خویسان باستان است. در پارک می توانید بیش از 60 پستاندار از جمله کرگدن ، یوزپلنگ و زرافه را مشاهده کنید. اقامت در Mountain Camdeboo شامل سه وعده غذایی روزانه ، رانندگی در بازی ، پیاده روی با هدایت ، تماشای ستاره ، نوشیدنی در درایوهای بازی و ردیابی یوزپلنگ است.

اقامت خود را در Mount Camdeboo رزرو کنید

کمپ فیگتری

سگ های مقرون به صرفه انجیر کمپ

با احترام به جامعه_از دست رفته از طریق اینستاگرام

این اقامتگاه خصوصی در پارک فیلهای Addo با چشم اندازهای شگفت انگیز از کوههای زوربرگ قرار دارد. اقامت در اینجا واقعاً یک تجربه لوکس است. از پیک نیک های بوته ای ، سافاری های ردیابی زرافه ، شام های با شمع ، صبحانه های لذیذ و موارد دیگر در ارائه لذت ببرید!

از ویژگی های منحصر به فرد آنها دیدن کنید

Plett Game Reserve | مسیر باغ

plett-game-reserve-1

این پارک بازی با ترکیب زیبایی سرسبز مسیر باغ با یک تجربه سافاری هیجان انگیز ، یکی از بزرگترین پارک های منطقه است.

این اقامتگاه خانوادگی ، ایستگاه کاملی برای ماجراجویی های شما در طول مسیر باغ است.

بوفه بوفالو لنج | پیلانزبرگ

گاومیش خار پیلانزبرگ

Pilanesberg که به راحتی در نزدیکی ژوهانسبورگ قرار دارد ، بهترین راه استراحت از زندگی سریع شهری را ارائه می دهد.
هتل لوکس Buffalo Thorn Lodge واقع در منطقه ذخیره Black Rhino در Pilanesberg ، 10 نفر را در خود جای داده است. این واحد دارای امکان پذیرایی است اما شامل بازی های صبح و بعد از ظهر با رنجر واجد شرایط ، قهوه ، چای و هیزم و آشپزخانه کاملاً مجهز ، استخر شنا مناسب کودکان ، جکوزی گرم شونده ، کباب باز و کباب پز گازی است.
حداقل دو شب اقامت مورد نیاز است.

اقامت خود را در Buffalo Thorn Lodge رزرو کنید

و در اینجا لیستی از 10 تفریح ​​سافاری مقرون به صرفه در سراسر آفریقای جنوبی را مشاهده می کنید. به ما اطلاع دهید که کدام مورد را دوست دارید!

فراموش نکنید که در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا از معاملات پرواز ، فروش ، نکات سفر و موارد دیگر مطلع شوید.

تمام اطلاعات این صفحه وبلاگ در زمان انتشار صحیح بوده و ممکن است در هر زمان بدون اطلاع قبلی تغییر کند. Travelstart هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر یا ناراحتی ناشی از استفاده از اطلاعات منسوخ یا نادرست ذکر شده نخواهد داشت.