سارا کلمن اشیاء روزمره را به یادگاری لوکس تبدیل می کند

برای شماره سالانه “The Originals” ، ما از خلاقان – پیشگامان در زمینه های هنر ، طراحی ، مد ، کمدی ، فعالیت و موارد دیگر – خواسته ایم تا بینش خود را در مورد وفادار ماندن به خود به اشتراک بگذارند. تمام مصاحبه های امسال را بخوانید اینجابه

پس از حدود سه سال و نیم کار به عنوان طراح داخلی در استودیوی معمار مشهور پیتر مارینو ، در سال 2018 شروع به حمایت از خود به عنوان یک هنرمند و طراح کردید. شما بیشتر به خاطر پوشاندن اشیاء روزمره در بوم نقاشی شده با لوگو ، مانند یک صندلی تاشو با چاپ امضای لوئیس ویتون ، ضدعفونی کننده دست فندی و روکش بطری قرص گوچی. این مفهوم چگونه عملی شد؟

کار برای پیتر مثل رفتن به مدرسه فارغ التحصیلی بود. من زبان طراحی را از او آموختم ، و خیلی چیزها درباره مواد ، منسوجات ، هنرمندان – همه چیز. من مفهوم تغییر کاربری چمدان طراح را از چیزی که برای خودم ساخته ام دریافت کردم. در کمد لباس هایم را ورق می زدم و به دنبال موادی بودم که بتوانم برای صندلی بندی مجدد صندلی استفاده کنم و یک کیف لباس Louis Vuitton با زیپ شکسته برداشتم. متوجه شدم که مقدار مناسب مواد برای صندلی است ، بنابراین فقط به دنبال آن رفتم. همه اینها از ابتدا بدون هیچ قصد یا برنامه مشخصی اتفاق افتاد ، که بیشتر کارهای من اینطور پیش می رود. از یک چیز شروع می شود و به چیز دیگری تبدیل می شود. من سعی می کنم خیلی محکم به نتیجه خاصی پایبند نباشم.

تابستان گذشته ، شما یک مجموعه کپسول الهام گرفته از روانگردان برای Fendi به نام FF Vertigo طراحی کردید که کیف نان باگت آنها و سایر قطعات را در نسخه پیچ خورده از چاپ کلاسیک FF پوشانده بود. قبل از آن ، شما فروشگاه میامی مارک را برای طراحی میامی طراحی مجدد کردید و فروشگاه را در کلاژها و آرشیو تصاویر Fendi پوشش داد. این چگونه بوجود آمد؟

من با Silvia Venturini Fendi و تیمش در زوم ملاقات کردم. سیلویا گفت “مختل کننده است” و این آزادی به من اجازه داد بدون هیچ محدودیتی طراحی کنم.

اولین خرید لوکس شما چه بود؟

کفش های کتانی نارنجی پرادا آمریکا.

شما گفته اید که نمی خواهید خود را محدود به یک دسته هنرمند یا طراح منحصر به فرد کنید. میشه روی این مطلب توضیح بیشتری بدید؟

فایده و مد روز مفاهیمی هستند که اغلب با هم ترکیب نمی شوند ، و من ایده این را دارم که صندلی تاشو یک وسیله برای ارزش گذاری و مراقبت باشد. من کار ، فرایند خلق و کیفیت قطعاتم را بسیار جدی می گیرم ، اما نتیجه نهایی نه چندان جدی را دوست دارم. منظور کار من ارعاب نیست. در عوض ، من می خواهم بسیار نزدیک باشد. من می خواهم مردم وقتی آن را می بینند لبخند بزنند یا بخندند.

اگر بتوانید هر شیء ، صرف نظر از اندازه ، را در چاپ لوگو بپوشانید ، آن چه چیزی خواهد بود؟

اتوبوس نیویورک یا یدک کش.

آیا تا به حال خود را در حال کار داخلی برای یک برند مد می بینید؟

هر چیزی ممکن است!

شما چه کسی را اصلی می دانید؟

میسی الیوت.

نماد سبک شما کیست و چرا؟

ترکیبی بین عالیه و مادربزرگم – ظرافت ، با کمی راحتی.