سارا مونوز شماره نسخه 2021 را معرفی می کند

همانطور که ما شماره سالانه Originals خود را برنامه ریزی کرده بودیم ، همه در جریان هستند Wکارکنانش کاملاً موافق بودند که هیچ کس بهتر از دالی پارتون افسانه ای این موضوع را تجسم نکرده است – بنابراین وقتی ویراستار در Large Lynn Hirschberg به ما اطلاع داد که پارتون در یک داستان بزرگ حضور دارد ، بسیار خوشحال شدیم (“Good Golly، It’s دالی! “) بلافاصله ، نورا میلچ ، مد مد ، ویراستار ارشد سبک Allia Alliata di Montereale ، و من با استیو سامرز ، مدیر خلاق قدیمی پارتون ، که داستانهای باورنکردنی در مورد زندگی خود با این ستاره آمریکایی داشت ، همکاری کردیم. ما لباس های مجلسی Chanel و Louis Vuitton ، و دامن ها و یقه های پشتی Gucci را جمع کردیم و آنها را قبل از ورود به نشویل فرستادیم تا بتوانند توسط خیاط شخصی او به چارچوب کوچک ساعت شنی پارتون سفارشی شوند.

پرتون ، 75 ساله است ، بارها از او عکس گرفته است ، بنابراین می دانستیم که فردی غیر منتظره باید او را برای ما شلیک کند. وقتی برای اولین بار با کارگردان و هنرمند هارمونی کورین صحبت کردم ، او به من گفت که در نشویل بزرگ شده است و همیشه او را می پرستیده است. من می دانستم که یک مسابقه در بهشت ​​ساخته شده است ، و امیدوارم جلد ما از سوپراستار ، که توسط عروسک های دالی پرنعمت احاطه شده است ، به اندازه ما لبخند بزند. با این حال ، پرتون با همه بازیگوشی هایش ، یک تاجر جدی و مصمم است که تقریباً از همه هنرمندان دیگر نسل خود فراتر رفته است. در پروفایل هیرشبرگ ، متوجه می شویم که پارتون حتی در زمان همه گیری سرعت خود را کاهش نمی دهد ، هنگامی که روی یک کتاب کار می کرد ، چند امی را ربوده و 1 میلیون دلار برای تحقیقات واکسن Moderna Covid-19 اهدا کرد.

این شماره همه انواع مختلف اصالت را جشن می گیرد ، از جمله وس اندرسون کارگردان ، که نگاهی پشت صحنه به فیلم جدید خود می اندازد ، اعزام فرانسوی (“در مجموعه”) ، به هنرمند آینده دار هیو هایدن ، که آثار او ماه آینده در موسسه هنرهای معاصر در میامی (“Sharp As a Tack”) به نمایش در خواهد آمد ، به مری کیت اصلی و مد روز. و اشلی اولسن ، که به تازگی خط بچه ای را تحت برچسب فرقه ای خود Row راه اندازی کرده اند. Quil Lemons مدل شگفت انگیز Precious Lee (“She’s the One”) را به تصویر کشید و عکاس Jamie Hawkesworth و استایلست Max Pearmain با نگاهی به آرشیوهای الهام بخش Junya Watanabe ، به سه دهه مد طراح (“Junya، Junya، Junya!” ) و با “سرعت کامل در پیش” ، آرایشگر موی ژاورا ، به همراه همکاران مکررش رافائل پاواروتی ، ابراهیم کامارا و تام واکر ، به معنای واقعی کلمه ما را از بین بردند. من از زمانی که هر دوی ما کار خود را شروع کردیم ، از همکاری با جاورا لذت بردم و تماشای او به چنین ستاره ای باورنکردنی بود.

سرانجام ، در سومین نمونه کارها سالانه Originals (“هیچ کس آنها را دوست ندارد”) ، ما از برخی از جذاب ترین افراد در فرهنگ ، هنر ، مد ، زندگی شبانه … شما نام می برید ادای احترام می کنیم. سوپر مدل ، کارآفرین زیبایی و نماد سبک ایمان. جولیا دوکورنو فیلمساز ، که اولین کارگردان زن در 28 سال است که نخل طلا را در جشنواره کن به دست آورد. گریدون کارتر ، ویراستاری که مدتهاست او را تحسین می کنم. و طراح ماکسیمیلیان دیویس ، که اخیراً لباس سابق را پوشیده است W ستاره جلد و برنده اخیر امی ، مایکلا کوئل ، تنها چهار نمونه در یک لیست طولانی هستند. شاهد بودن این که چگونه این افراد ناهماهنگ راه خود را می پیمایند همیشه برای ما الهام بخش است و ما را تشویق می کند تا مرزها را پیش ببریم. امیدواریم این موضوع شما را وادار به انجام همین کار کند.

عشق،

سارا مونوز