سارا جسیکا پارکر عزادار ویلی گارسون ، دیر او “جنسیت و شهر” Costar

ساعاتی پس از انتشار خبر مرگ زودهنگام ویلی گارسون در سن 57 سالگی ، سارا جسیکا پارکر به وضوح گفت که برای رسیدگی به فقدان وی به مدتی زمان نیاز دارد. سکس و شهر costar قبل از پیوستن به بازیگران اصلی سریال در عزاداری عمومی آنها. او در مورد عکس خودش و گارسون که کریس نوث منتشر کرده بود اظهار داشت: “متشکرم ، کریس عزیز ،” من هنوز آمادگی ندارم. Xxx. “) سه روز بعد ، دلیل آن روشن تر از همیشه است: یادآوری او در روز جمعه به احتمال زیاد باعث ایجاد چند اشک می شود از نظر صدا ، این زوج به اندازه شخصیت های خود ، کری بردشاو و استنفورد بلچ نزدیک بودند.

او شروع کرد: “غیر قابل تحمل بود.” “گاهی سکوت یک بیانیه است. از جاذبه درد و رنج میزان از دست دادن دوستی 30 + ساله. یک دوستی واقعی که به اسرار ، ماجراجویی ، یک خانواده حرفه ای مشترک ، حقیقت ، کنسرت ، سفرهای جاده ای ، وعده های غذایی ، تماس های تلفنی شبانه ، ارادت متقابل به پدر و مادر ، و همه درد و شادی همراه ، پیروزی ، ناامیدی ، ترس اجازه می دهد ، خشم و سالهای گذراندن در صحنه ها (به ویژه آپارتمان کری) و خندیدن تا آخر شب به عنوان استنفورد ، کری و ویلی و SJ. ” وی خطاب به ویلی ، گفت که روند غم و اندوه او با “بازخوانی” آغاز می شود[ing] هر متنی از روزهای پایانی خود و قرار دهید[ting] برای نوشتن آخرین تماس های ما. “

گارسون بیشتر به خاطر بازی در نقش استنفورد شناخته شد ، که در اواخر بازسازی مجدد بازی می کرد سکس و شهر راه اندازی مجدد ، و درست مثل اون … (او اخیراً در آگوست گذشته در صحنه فیلمبرداری دیده شد.) اما این بازیگر بسیار پرکار بود و در طول 35 سال فعالیت حرفه ای خود در صدها قسمت تلویزیونی و بیش از 70 فیلم حضور داشت. بسیاری از ستارگان سابق او به ناتن پسر گارسون تسلیت گفتند و بر ارادت کامل گارسون به او به عنوان پدر تأکید کردند و پارکر نیز از او پیروی کرد. پیام کامل او را بخوانید و عکسهای زیادی را که او در کنار آن به اشتراک گذاشته است در زیر مشاهده کنید.