سارا اسنوک در ماه فوریه مخفیانه با کمدین دیو لاوسون ازدواج کرد

اگر به نظر می رسید سارا اسنوک در پخش شب گذشته فصل اول کمی متفاوت بود جانشینی، شاید به این دلیل است که او درخشش تازه عروسی به او نشان داده است. بازیگر استرالیایی به تازگی فاش کرد که حدود یک سال پیش به طور مخفیانه با دوست دیرینه اش ، دیو لاوسن ، کمدین (و همکار اوسیایی) ازدواج کرد.

اسنوک هنگام صحبت با خبرهای مهم را اعلام کرد ووگ استرالیا برای داستان جلد او در ماه نوامبر. او توضیح داد که در ابتدای همه گیری با لوسون در ملبورن محبوس شده بود و آن زمان جادو اتفاق افتاد. او گفت: “ما عاشق هم شدیم.” اسنوک اعتراف کرد که در حالی که او و لاوسون از سال 2014 با هم دوست بوده اند و “با هم زندگی کرده اند ، با هم سفر کرده اند” ، این همیشه افلاطونی بود. او گفت: “ما هرگز هرگز همزمان مجرد نبوده ایم.” اما در نهایت این اسنوک بود که این سوال را مطرح کرد. این دو در ماه فوریه در حیاط پشتی بروکلین وی ازدواج کردند ، طی مراسمی که به نظر می رسید بهتر از عروسی تلویزیونی او با متیو مکفادین بود. اسنوک جانشینی اشلی زوکرمن ، همبازی اش-که نقش ناتی سوفرلی را در فصل دوم برنامه HBO بازی کرد-به عنوان شاهد عمل کرد.

متأسفانه ، ما هنوز عکس هایی از مراسم نداریم ، اما اسنوک فاش کرد که هنگام گره زدن از کت مخمل مخملی قدیمی استفاده می کرد و تازه ازدواج کرده هر دو در Blundstones (یا “Blunnies” (به قول بازیگر)). هنوز هیچ خبری در مورد حضور خواهران و برادران روی در این رویداد وجود ندارد و نه اینکه آیا جرمی استرانگ به افتخار عروس رپ کرده است.