زندایا لباس Loewe خود را درست از باند هفته مد پاریس بیرون کشید

زندایا عاشق کندن ظاهر روی باند و زنده کردن آنها روی فرش قرمز است ، اما آخرین نمایش او ممکن است رکورد شخصی خود را در مورد زمان اجرای خط باند تا فرش قرمز بشکند. چهارشنبه شب ، زندایا لباسی را پوشید که در هفته مد پاریس به نمایش درآمد پنج روزها زودتر و بله ، حتی زندایا می داند که چقدر نمادین است.

این بازیگر شب گذشته در مراسم افتتاحیه زنان در فیلم 2021 شرکت کرد و با کمک استودیست مشهور لاوچ ، لباس لویی از جاناتان اندرسون را انتخاب کرد. این قطعه دارای یک لباس ماکسی بدون آستین خاکستری است و یک بشقاب برنجی دست ساز روی تنه او را پوشانده است. زندایا و روچ با برخی از کفش های پاشنه بلند طلایی Christian Louboutin و گوشواره های طلایی بلند ظاهر خود را به پایان رساندند و رنگ موهای زرق و برق دار او ساده بود و موهایش به سمت عقب کشیده شد تا لباس واقعا برجسته شود.

روچ هیجان خود را برای لحظه مد در اینستاگرام به اشتراک گذاشت ، ویدئویی از زندایا در جلوی پله گذاشت و تکرار کرد و او را “ملکه” خطاب کرد. حتی زندایا نیز از ظاهر خوشحال بود. او در فیلم 2006 گرافیکی در استوری اینستاگرام خود از لورن لندن به اشتراک گذاشت ATL با عنوان ، “من همیشه آن گند جدید جدید را تکان می دهم.”

این به سختی اولین بار است که زندایا مستقیماً از باند فرودگاه نگاه می کند. ماه گذشته ، این بازیگر زن دو قطعه آلو از آلوچه از باند RTW بهار 2022 برای تماس با عکس استفاده کرد. تپه. در اصل ، باند گنجه زندایا است ، بنابراین از او انتظار داشته باشید که به حرکت جدید “جدید” ادامه دهد.

استفانی کینان/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

برتراند ریندوف پتروف/فرانسوی منتخب/گتی ایماژ

ادوارد برتلوت/گتی ایماژ