زندایا برای رویداد مطبوعاتی “Dune” از Vivienne Westwood و Peter Do استفاده می کند

تیموتی شالامت در مورد ظاهر او برای ظاهر یکشنبه خودداری نکرد تپه رویدادهای مطبوعاتی در لندن این بازیگر هنگام تبلیغ فیلم آینده دو کت و شلوار چشم نواز به تن کرد-اما زندایا یکی از کسانی نیست که توسط ستاره اش ارتقا یابد. او در تمام طول روز در کنار تیمی با لباس های شیک خود ایستاد ، که هر دو را مستقیماً از باند بیرون می آورد.

این روز با یک تماس عکس برای گروه شروع شد تپه جلوی چشم لندن بازی کرد در حالی که Chalamet از چاپ قرن نوزدهم با الهام از توالت استفاده می کرد ، زندایا در حدود یک قرن در آینده بود که با جلوه ای بدون پشتی از مجموعه ویوین وست وود در بهار 2020 ، به لطف احترام استفاده کرد. درست مانند روی باند ، سبک زندیا ، Law Roach ، رویه زنجیره ای جذاب را با یک دامن چهارخانه نارنجی سوخته نامتقارن ترکیب کرد و همه چیز را با یک جفت پمپ برهنه Christian Louboutin به پایان رساند.

بعداً در شب ، زندایا به دنبال ظاهری معمولی ، اما نه چندان شیک بود – لباسی از جدیدترین مجموعه بهاری پیت دو. مجدداً ، زندایا به سبک طراحی خود وفادار ماند ، شلوار چرمی مشکی پوشید و دکمه سفید بزرگ چین دار تا کف را تقریباً دقیقاً همانطور که در باند نشان داده شده بود ، پایین آورد.

این دو ظاهر ادامه ماراتن سبک زندایا است که نمی توان از دست داد. این بازیگر ثابت کرده که عاشق برداشتن قطعات مستقیم از باند است و بدون شک مدل بدنی سنتی او این کار را بسیار آسان می کند.

Ian West – PA Images/PA Images/گتی ایماژ

ریچارد بورد/گتی ایماژ

David M. Benett/Getty Images Entertainment/گتی ایماژ

ویکتور ویرجیل/گاما رافو از طریق گتی ایماژ