ریچارد کویین ، لیلا ، کیت ماس ​​، ابروهایش را سفید کرد و به راه افتاد

هر زمان که لیلا ماس روی یک باند فرود بیاید ، مطمئناً یک لحظه خواهد بود. دختر 18 ساله کیت ماس ​​از ماه اکتبر گذشته برای اولین بار در Miu Miu با برنامه های هفته مد خود بسیار انتخابی بود و از آن زمان تنها دو برنامه Fendi را پیاده روی کرد. حداقل ، تا این سه شنبه ، زمانی که او با افتتاح ریچارد کوین به پایان فصل بهار 2022 هفته مد لندن کمک کرد. به استثنای مادرش ، که در ردیف جلو می درخشید ، یک ثانیه طول کشید تا همه چیز را بفهمند: ملکه الیزابت دوم قبل از فرستادن او به باند با یک کت و شلوار بدون بند ، قرمز مایل به قرمز و روکش الماس. -طراح مورد تایید لیلا را متقاعد کرد که ابروهایش را سفید کند. (آنها تا شب قبل وقتی به کتی گرند در مهمانی شام ملحق شد قهوه ای طبیعی بودند کامل مجله.)

این اولین بار نیست که دختر 18 ساله ظاهر خود را در کار کاملاً تغییر می دهد. (بیشتر از برش فیکسی بلوند پلاتینی-بلوندی که او تلاش کرده بود نگاه نکنید W در اوایل سال جاری.) اما در زمینه خطرات مربوط به زیبایی ، ابروهای سفید شده در دسته خود هستند. مایسی ویلیامز و کریستن استوارت تنها سلبریتی هایی هستند که به اندازه کافی جسور هستند و پس از آنچه معمولاً مربوط به مد است ، از ظاهر خود استفاده می کنند. همانطور که مادر لیلا می تواند گواهی دهد ، این نوع آرایش کوتاه همیشه آسان نبود. کیت گفت: “خوشبختانه آنها اکنون در هنر سفید کردن ابروها تسلط دارند و سپس آنها را مستقیماً می کشند.” شهری در سال 2013. “هنرمند آرایش ، کوین اوکویین ، یکبار ابروهایم را هنگامی که برای سفید کردن آنها را سفید می کرد ، سوزاند ، من به معنای واقعی کلمه در آنجا جرب داشتم!”

لیلا ماس در باند نمایش بهار 2022 ریچارد کوین در هفته مد لندن در 21 سپتامبر 2021 در لندن ، انگلستان قدم می زند.

عکس توسط کیت گرین/BFC از طریق Getty Images

لیلا ماس پشت صحنه در نمایشگاه ریچارد کوین بهار 2022 و مهمانی کوکتل در هتل Londoner در 21 سپتامبر 2021 در لندن ، انگلستان عکس می گیرد.

عکس توسط David M. Benett/Dave Benett از طریق Getty Images

آرایشگر میراندا جویس و آرایشگر مو سم مک نایت مطمئناً از این اشتباهات درس گرفته اند: به نظر می رسید که بازیگران کاملاً سفید کننده ، که شامل لیندسی ویکسون و لیلی مک منامی بودند ، کاملاً بدون آسیب بودند.