ریحانا و A $ AP Rocky اولین زوج دقایقی را در فرش قرمز Met Gala معرفی کردند

شاید ریحانا یکی از مهیج ترین مهمانان مت گالا باشد ، اما به نظر نمی رسد که این واقعیت نظر بد گال را برای حضور به موقع روی فرش قرمز موسسه لباس تغییر دهد. در حالی که بیلی ایلیش ، لیل ناس ایکس ، جیجی حدید و کیم کارداشیان در جلوه های نمایشی خود به موزه هنر متروپولیتن هجوم آوردند ، ریح جایی پیدا نشد. پیش از مراسم گمانه زنی های زیادی درباره حضور ریحانا وجود داشت-کاربران توییتر قسم می خوردند که لحظاتی دیگر قابل مقایسه با ظاهر او در Met 2015 وجود دارد ، هنگامی که او یک شنل زرد و تزیین شده از خز توسط Guo Pei پوشیده بود. اما تا ساعت 21:30 ، پخش زنده رسمی توییتر با میزبانان Keke Palmer و Ilana Glazer به پایان رسیده بود و ریحانا Robyn Fenty در هیچ کجا یافت نشد.

اما ناگهان ، فیلم Rih حدود 30 دقیقه بعد ظاهر شد. این نوازنده و تاجر زن در حالیکه از هتل کارلایل خارج شده بود با پوششی از مدل Balenciaga از مجموعه پاییز 2021 نیکلاس قسویر ، با A $ AP Rocky روی بازویش دیده شد. او سپس روی فرش مت گالا ظاهر شد در حالی که بقیه حاضران در حال بررسی نمایشگاه بودند. درست زمانی که یک رعد و برق به شهر نیویورک وارد شد ، ریحانا در زیر چادر مت پناه گرفت. او یک لباس سیاه بزرگ با یقه ای پف آلود و بلندی در زیر پوشیده بود. او برای جلوه دادن به ظاهر تیره ، بیش از 267 قیراط جواهرات Bulgari High و الماس آرشیوی پوشیده بود – یک گردنبند جواهر بلند با گردنبند میراث و دو دستبند میراث مطابق با یک گوشواره طلا و جواهر بلند. در همین حال ، راکی ​​یک شنل نخی مانند لحاف که اطرافش را پوشانده بود ، پوشید.

عکس توسط تئو وارگو/گتی ایماژ

عکس از جف کراویتز/FilmMagic

گمانه زنی هایی که می گوید این دو نوازنده ماه هاست با یکدیگر روبه رو شده اند – و شایعات به طور رسمی در ماه مه ، هنگامی که A $ AP ریحانا را “عشق [his] زندگی »در داستان جلد GQ. این اولین حضور رسمی آنها در فرش قرمز با هم است.