ریحانا می گوید آلبوم بعدی او کاملاً متفاوت خواهد بود

در ژانویه آینده شش سال از آخرین باری که ریحانا موسیقی جدید منتشر کرد ، یاد می شود و اگرچه در این بین از ما لباس زیر ، ظاهر و آرایش به ما ارائه می دهد ، اما به جرات می توان گفت طرفداران او کمی مورچه می شوند. خوشبختانه ، وقتی خواننده (آیا می توانیم دیگر از این انتساب استفاده کنیم؟) ، آخرین نسخه های بعدی خود را به روز کرد ، آنها کمی خرده خورده بودند.

در حالی که یکی از پروژه های دیگر او را تبلیغ می کرد ، Savage X Fenty Show Vol. 3، ریحانا با ظاهری سفارشی زرد و نگین دار از بوتگا ونتا روی فرش قرمز رفت. در آنجا بود که از او س allال مهمی پرسید: “آلبوم کجاست خواهر؟”

خوشبختانه ، ریحانا با این س headال روبرو شد. “شما انتظار آن چیزی را که می شنوید ندارید. فقط آن را در ذهن خود قرار دهید. ” ریحانا گفت AP “هرچه از ریحانا می دانید ، آن چیزی نیست که می شنوید. من واقعاً آزمایش می کنم و موسیقی مانند مد است. باید بتوانید بازی کنید. من باید بتوانم هر چیزی را که می خواهم بپوشم و با موسیقی به همان شیوه رفتار می کنم. بنابراین ، من سرگرم می شوم و کاملاً متفاوت خواهد بود. ”

البته ، ریحانا تاریخ انتشار این اثر “آزمایشی” را ذکر نکرده است و با توجه به این که او در طول سنین مختلف موسیقی را مسخره کرده است ، امید خود را از دست ندهید. در ماه مارس ، ریحانا گفت که به زودی آهنگی منتشر خواهد کرد. شش ماه بعد و طرفداران هنوز منتظر هستند. خوشحالم که او در حال ساخت موسیقی “سرگرم کننده” است ، اما چه زمانی از انتشار آلبوم لذت می برد؟