ریحانا در حالی که از A$AP Rocky در ComplexCon حمایت می‌کند کاملا قرمز می‌پوشد

ریحانا ممکن است در لانگ بیچ، کالیفرنیا برای حمایت از دوست پسرش، A$AP Rocky، حضور داشته باشد، اما خود او با ظاهری کاملا قرمز، نمایش را ربود. این خواننده یکشنبه شب برای شرکت در ComplexCon، جایی که A$AP در حال اجرای برنامه بود، به صورت تک رنگ رفت و تا پاشنه های بنددار او کاملاً با رنگ هماهنگ بود.

این خواننده یک دامن مینی قرمز چرمی، یک کت با رنگ‌های عمیق‌تر و آن کفش‌های پاشنه بلند پوشیده بود، اما جذابیت اصلی ظاهر او قطعا تاپ چهارخانه‌ای بود که به زیبایی روی سینه‌اش تا می‌شد. این قطعه از برند همنام Maximilian ماکسیمیلیان دیویس است. دیویس یک هنرمند ساکن لندن است که در نوجوانی از سفرهای خود به ترینیداد الهام می گیرد. برترین لباس ریحانا در سپتامبر در لندن به عنوان بخشی از سومین مجموعه دیویس، که در نمایشی که توسط Fashion East، یک مرکز رشد که از استعدادهای جدید و آینده طراحی حمایت می‌کند، ارائه شد، عرضه شد. این نمایش به طور خاص از کارناوال های ترینیدادی و عکس های نادیا هاگینز از نوجوانان در حال شنا در کارائیب الهام گرفته شده بود. او گفت: «حساسیت و آزادی این بچه‌ها من را به یاد کارناوال انداخته بودند که بیان آزادی است. ووگ باند.

ریحانا تنها کسی نیست که از آخرین نمایش مد شرق خارج شده است. Dua Lipa اخیراً با ظاهری از Chet Lo دیده شد که دقیقاً در کنار ماکسیمیلیان ظاهر می شد. با این حال، برای Rih، پوشیدن برند دیویس تنها مورد دیگری از حمایت خواننده از یک طراح جدید و به ویژه از یک طراح کارائیب است. ریحانا به این شهرت دارد که با پوشیدن تنها یک قطعه در انظار عمومی، طراحان را به شهرت رساند. بنابراین مراقب دیویس و طراحی های او باشید، احتمالاً به زودی دوباره او را خواهید دید.

لیا توبی / بی اف سی / گتی ایماژ