رژ لب La Perla، مانند لباس زیر زنانه اش، حسی و مجلل است.

به عنوان یک دختر جوان، مشتاق چیزهای کمی بیشتر از لباس زیر زنانه و آرایش بودم – مراسم واقعی گذراندن که نشان دهنده معنای آن بود زن من و خانواده‌ام که در خارج از بوستون بزرگ شده‌ام، اغلب برای خرید به شهر سفر می‌کردیم، نیمان مارکوس را بررسی می‌کردیم، در اطراف خلیج بک قدم می‌زدیم، جایی که خیابان‌ها با پنجره‌های پر زرق و برق مانکن‌هایی که لباس‌های شیک پوشیده بودند. من به زنان توری پوش در پنجره های لاپرلا نگاه می کردم. یک شب مادرم به مغازه اشاره کرد و گفت: وقتی به اندازه کافی بزرگ شدی، از آنجا خرید می کنی.

در ۱۴ سالگی پرسیدم که آیا می‌توانیم سفر خرید تولدم را در لاپرلا بگذرانیم. (من هنوز هم ست‌ای را که آن روز انتخاب کردم، دارم – یک سوتین توری سفید با تزئینات ابریشمی سبز کلی و لباس زیر همسان.) بیش از یک دهه بعد، من یکی از طرفداران این برند باقی می‌مانم. و در اوایل این ماه، یک آموزش آرایشی از خالق محتوای زیبایی لوکس میشل وانگ را تماشا کردم که در آن او یک رژ لب La Perla را از خط زیبایی جدید این برچسب – مجموعه کپسولی از رژ لب، ریمل، خط چشم، ژل ابرو، مراقبت از بدن، و عطرها تمجید کرد. که در می 2021 راه اندازی شد. من با سرعتی به وب سایت La Perla رفتم که فقط می توان آن را به عنوان Road-Runner-Esque توصیف کرد و بلافاصله دو محصول را به سبد خریدم اضافه کردم: رژ لب ابریشمی مات با رنگ قرمز Tangelo، و رژ لب ساتن در Bitten Lips. .

وقتی رژ لب‌ها به خانه من رسید، تنها کافیست یک انگشت بکشم تا بفهمم این احتمالاً بهترین محصول لبی است که تا به حال استفاده کرده‌ام. فرمول مات با سهولت و راحتی بالم اعمال می شود، اما زمان سایش و عمق رنگ رژ لب مایع را دارد. به عنوان کسی که هرگز واقعاً در استفاده از رژ لب‌های رنگدانه‌ای بسیار تسلط نداشتم، نوک مقعر خطوط لب من را در آغوش گرفت و مطمئن شد که در اولین تلاش بی‌نقص به نظر می‌رسد. کم نیست، فرمول مومیایی کردن تعادل کامل رنگ و عمق را فراهم می کرد و به لب هایم برافروختگی بدی می بخشید که به نظر می رسید به تازگی با شور و اشتیاق بوسیده شده ام. هر دو دارای رایحه ملایم وانیل هستند و در لوله های بزرگ، لوکس، طلایی و قرمز با بسته شدن مغناطیسی بسته بندی شده اند.

کل خط زیبایی La Perla وگان است و هرگز روی حیوانات آزمایش نشده است. فرمول های آنها با در نظر گرفتن پایداری، ایمنی و منبع اخلاقی ساخته شده است (فهرست مواد تشکیل دهنده کامل با جزئیات مربوط به هر عنصر را می توان در وب سایت آنها یافت) و محصولات با رعایت دقیق حقوق کارگران تولید می شوند. بسته بندی کاملاً سازگار با محیط زیست است از جمله بطری های عطر شیشه ای که از شیشه بازیافتی ساخته شده اند. علاوه بر این، رژ لب ها هر کدام گزینه پر کردن مجدد همراهی برای محدود کردن ضایعات دارند.

بعد از یک روز که هرکدام را پوشیدم و به هر کسی که گوش می داد سر زدم، پنج رژ لب مات دیگر و بقیه مومیایی کردن را خریدم. آنها اکنون بهترین محصولات لب در چرخش من هستند. من آنها را تقریباً به هر زنی که می شناسم مجبور کرده ام – و در یک لحظه واقعی احساساتی و دایره ای کامل، حتی مادرم را درگیر آنها کرده ام، تمام این سال ها پس از اینکه او به من این برند را معرفی کرد.

کشیدن رژ لب La Perla، مانند لغزیدن روی سوتین یا لباس مجلسی La Perla باعث می شود در یک لحظه احساس اعتماد به نفس، احساسی و جذاب داشته باشم.