روت نگا و تسا تامپسون دوقلو با مانتو چرمی چرم

تسا تامپسون و روث نگا در مراسم اکران فیلم آینده خود یک جفت عالی ساختند ، گذر ، در جشنواره فیلم نیویورک کاستارها پس از نمایش فیلم در یکشنبه شب روی صحنه رفتند و با کت سیاه مشکی هماهنگ شدند. هر دو تصفیه شده برای ترانشه چرم (یا در برخی موارد چرم مصنوعی) لحظه فعلی را به دست می آورند. ما کیم کارداشیان وست را در حالی که ماسک گیمپ بر تن داشت دیده بودیم و Cardi B نیز اخیراً نسخه ای نوک تیز در پاریس پوشیده بود.

از نظر فنی ، نگا برای این مراسم از لباس مانتو چرمی الکساندر مک کوئین استفاده می کرد. تامپسون ، از طریق فرش قرمز ، سنگر خود را پوشانده و لباس ابریشمی و توری رودارته را که اوایل شب پوشیده بود پوشانده بود. تامپسون ظاهر خود را با مدل موهای دهه 1920 به پایان رساند ، با توجه به اینکه فیلم در بازه زمانی مشخصی ساخته شده است.

کارگردان فیلم ، ربکا هال ، نگا و تامسپون را نیز روی فرش قرمز پیوستند که از ست سیاه دو تکه استفاده می کرد و همچنین ترجیح داد برای گفتگوی پس از نمایش ، سنگر بگذارند.

گذر –اولین کارگردانی هال – داستان دوستان دوران کودکی ، ایرن و کلر ، با بازی تامپسون و نگا است ، که پس از سالها فاصله دوباره با یکدیگر ارتباط برقرار کردند ، فقط برای ایرن که بفهمد کلر سالهاست “سفید” شده است. این فیلم از 10 نوامبر برای پخش در Netflix در دسترس خواهد بود.

نوام گالایی/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

مونیکا شیپر/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

مونیکا شیپر/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

نوام گالایی/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ