ردیاب شخصی – ردیاب خودرو KingGps

این نوع ردیابها اغلب زیر پوستی هستند تا امکان جدا کردن آنها یا مشاهده توسط دیگران وجود نداشته باشد. با بررسی مسیرها میتوانید به تعهد کارمندان و صحت انجام شدن کار توسط آنها پی ببرید. شما میتوانید آنها را در چمدان یا کیف پول خود قرار دهید. هر کس دلایل خاص خود را دارد تا مکان شخصی دیگر را با شماره تلفن همراه پیدا کند. امروزه انواع مختلفی از کوچکترین ردیاب شخصی برای حیوانات در بازار وجود دارد. کوچکترین ردیاب دنیا چه کاربردی دارد؟ این دستگاه با چه ولتاژی باید شارژ بشه؟ همچنین ثابت شده است که این دستگاه، راهنمای بسیار بهتری برای راهنمایی به هر مکانی از هر نقطه از جهان است.

مثلا اگر ردیاب را برای استفاده کودک یا فرد سالمند خریداری میکنید یک ردیاب سبک به راحتی در جیب یا کیف او جای میگیرد و قابلیت حمل بسیار سادهای خواهد داشت. ردیاب شخصی برای تامین امنیت افراد طراحی شده است و معمولا این ردیاب را برای مراقت از کودکان و سالمندان تهیه می کنند. اما یکی از کاربردهای ردیاب IR160 تامین امنیت اتومبیل است. یکی از این کاربردها برای تلفنهای همراه، ردیابی خودروها از طریق فناوری GPS است. یکی از بهترین قابلیتهایی که برای ردیابهای شخصی طراحی شده است، دکمهی SOS است. از ردیابهای شخصی همانند ردیاب آهنربایی خودرو برای زیر نظر گرفتن و تحت کنترل داشتن مجرمان یا مأموران حین مأموریت استفاده میشود.

از دیگر قابلیتها میتوان به امکان وارد کردن سیم کارت در ردیاب شخصی (همانند GPS خودرو ) اشاره کرد. این سیستمها از فناوری جدید استفاده کرده و از خودروها در برابر سرقت محافظت میکنند. این قابلیت میتواند به حفظ جان و سلامتی سالمندان کمک شایانی بکند. ردیابهای شخصی میتوانند برای نظارت بر کار کارمندان هنگام مأموریت یا بازاریابی به کار گرفته شوند.

با استفاده از این ویژگی، سالمندان میتوانند هنگامی که سلامتیشان در وضعیت وخیمی باشد با اعلام وضعیت اضطراری، فرزندانشان را از شرایط خود مطلع کنند. شما میتوانید مسیرهای طی شده توسط کارمندان خود را بررسی کنید. با ردیاب شخصی میتوانید موقعیت آنها را در صورت خارج شدن از خانه یا در شرایط اضطراری بیابید. ردیاب شخصی به والدین این امکان را میدهد که در مواقع سخت و بحرانی فرزندان خود را زودتر پیدا کنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب شخصی کیوبیت مدل ts-200 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.